Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback og ideer til nyt website

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg er i gang med at lave en hjemmeside/blog om Dansk Natteliv hvor andre kan bidrage med indhold, det kan være en historie/artikel om ens seneste bytur, et event, en anmeldelse af en natklub/bar, billeder fra byturer osv. men inden jeg spreder budskabet, vil jeg blive glad hvis i gad komme med noget feedback eller hvis i har nogle ideer. Også hvis i har forstand på wordpress og kender nogle nyttige plugins der måske kunne være interessante for mig eller for siden.

På forhånd tak!

Mvh Simon

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:43

Mangler liv på siden

Få gang i siden med masser af input og nye ideer

Billeder det giver et  ekstra fif

Hvor er guide på siden , til danse steder , hvor der står lidt om de forskellige diskoteker , barer  ?

Hvilken steder er der god plads ?

Hvilken steder må man drikke alkohol ?

Hvilken aldres gruppe passer de forskellige steder til ?

Hvor forgår de forskellige arrangementer Hvilken steder mere frække og andre steder er mere sorber ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:51
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Altså jeg vælger at være topærlig!

Siden er møggrim! Den er rodet og uprofessionelt, og hvis du ønsker at folk skal komme tilbage til siden, så tror jeg godt du kan glemme alt om det.
HELT nyt design før der kan diskuteres noget som helst IMO.. Idéen er fin nok, men uden et design der siger spar 2, så er det ikke noget som kan tages seriøst..

Der er seriøst meget arbejde endnu - så min feedback må på nuværende tidspunkt være: Find et andet design som liver det hele op. Vent med at smide adsense ind på det, for det passer da langt fra sammen lige nu. Less is more..

Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 15:39

For det første så forbinder jeg ikke hvid og kedelig med Natteliv.... Der skal nogle flere farver på, og billeder.

Og ja, siden ser kedelig ud, ikke en jeg har lyst til at komme tilbage på, hvis ikke den ændre sig en del..

og den tekst der står om "knive i nattelivet" det billede der ligger ovenover, er helt forkert format, eller hvad det hedder, man det er ihvertfald strukket for langt ud så man hverken kan se hvem der er på billedet eller læse teksten, Billedet burde jo være firkantet, ikke aflangt..

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 133
Fra  D Graphics Skrevet kl. 15:50

Hep...

En god ting vil altid vaere foelgende :

1. Find farver vs. din maalgruppe og formaal med sitet.

- eks. vis gaa paa jagt i de mange farveskalaer man kan finde paa nettet. Som http://www.eligr.com/html-color-codes/

2. Find et tema. Herunder levende billeder, cartoon etc. 

- proev evt. her http://www.vecteezy.com/browse . Ellers surf rundt paa ALLE slags hjemmesider og faa lidt inspiration.

Det er let og tilgaengeligt, hvis man ikke har hovedet fyldt med ideer paa forhaand. Haaber i hvert fald det gav lidt...

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 16:00

Jeg er enig i at der skal mere liv på siden. Kig evt. på en side som DKBN - der er masser af liv, gode billeder, masser af indhold. Der er selvfølgelig lang vej til den form for aktivitet, men du kan da bruge det som inspiration. 

Det er vigtigt at designet er godt og indbydende, ellers vender folk som sagt ikke tilbage, og siden dør hurtigt.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)