Jeg er i gang med at lave en hjemmeside/blog om Dansk Natteliv hvor andre kan bidrage med indhold, det kan være en historie/artikel om ens seneste bytur, et event, en anmeldelse af en natklub/bar, billeder fra byturer osv. men inden jeg spreder budskabet, vil jeg blive glad hvis i gad komme med noget feedback eller hvis i har nogle ideer. Også hvis i har forstand på wordpress og kender nogle nyttige plugins der måske kunne være interessante for mig eller for siden.
Siden er møggrim! Den er rodet og uprofessionelt, og hvis du ønsker at folk skal komme tilbage til siden, så tror jeg godt du kan glemme alt om det. HELT nyt design før der kan diskuteres noget som helst IMO.. Idéen er fin nok, men uden et design der siger spar 2, så er det ikke noget som kan tages seriøst..
Der er seriøst meget arbejde endnu - så min feedback må på nuværende tidspunkt være: Find et andet design som liver det hele op. Vent med at smide adsense ind på det, for det passer da langt fra sammen lige nu. Less is more..
For det første så forbinder jeg ikke hvid og kedelig med Natteliv.... Der skal nogle flere farver på, og billeder.
Og ja, siden ser kedelig ud, ikke en jeg har lyst til at komme tilbage på, hvis ikke den ændre sig en del..
og den tekst der står om "knive i nattelivet" det billede der ligger ovenover, er helt forkert format, eller hvad det hedder, man det er ihvertfald strukket for langt ud så man hverken kan se hvem der er på billedet eller læse teksten, Billedet burde jo være firkantet, ikke aflangt..
Jeg er enig i at der skal mere liv på siden. Kig evt. på en side som DKBN - der er masser af liv, gode billeder, masser af indhold. Der er selvfølgelig lang vej til den form for aktivitet, men du kan da bruge det som inspiration.
Det er vigtigt at designet er godt og indbydende, ellers vender folk som sagt ikke tilbage, og siden dør hurtigt.