Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne være dejligt med lidt feedback

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

- Det kunne være dejligt med lidt feedback på følgende blog: www.chrillejohnsen.wordpress.com - bloggen bruges til affiliate :)

- hvad kan jeg gøre bedre?

- Hvad gør jeg for at få flere besøgende, har lavet en twitter-profil som jeg vil bruge til at skaffe besøgende og det samme med en facebook-side.

Mvh. Christian

Fra Århus
Tilmeldt 15. Aug 09
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 09:22

Flyt siden til dit eget domæne

Skriv en masse kvalitetsindhold

Der er rigtig hård konkurrence på Mode og gadgets, så du skal virkelig give den gas

Held og lykke

/ Mathias

Tilmeldt 15. Oct 07
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 09:24

1 få din egen side

2 gør noget anderledes - noget godt - noget der gør dig anderledes

3 tålmodighed

Bo

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 09:28

Hej Christian,

Det kunne være du skulle få noget indhold på din blog.

Et enkelt "Hello world" indlæg og et affiliate link får jo ikke nogen til at pisse i bukserne af fryd (undskyld udtrykket) Big Smile

Mvh.

Michael Boenstedt

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 135
Fra  Cammilla Rysgaard Skrevet kl. 09:32

Super med FB og Twitter som teasers...

Du kan komme langt med overskrifter... rigtig langt!

F.eks.: 3 sikre outfit mænd tænder på! Den ene ting du aldrig må gøre... Den nemmeste vej til en makeover. osv.

Og så selvfølgelig kvalitetsindhold ;-)

Held og lykke.

Cammilla

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 09:42

Jeg vil være så fræk at genbruge en del af mit svar fra en anden tråd, som stort er identisk med din.
Det er denne tråd jeg mener:
Hvordan kommer mit site højt på google?

Jeg vil igen støtte op om de allerede givne råd, samt nævne 3 vigtige punkter (de er allerede tildels nævnt):

1. Få dit eget danske webhotel og eget domæne

2. Få en masse kvalitetsindhold på dit site

3. Skaf brugere på siden og relevante links til siden

Mht. pkt. 1 og 3 vil jeg tillade mig at linke til 2 af mine egne sites, som kan være dig til hjælp.

1. Den første side er omkring billige webhoteller hvor du kan få dit eget domæne og dansk hosting for under 10 kr./måned. Se Private Hjemmesider, hvis du ikke har en masse indsigt i webhoteller, men gerne vil vide om der er henholdsvis hjemmesideprogram og 1-klik installation af f.eks. Wordpress. Se istedet min webhotel oversigt, hvis du vil se ting som plads på serveren, antal tilgængelige databaser, antal mailkonti mm.

3. Den anden side, som jeg vil anbefale er min artikeldatabase. Her kan du skrive og udgive artikler. Fordelen ved dette er at du både får direkte besøgende, men også at du kan komme længere frem i google. Dette forudsætter dog at du inkluderer et link i din artikel, som peger på dit eget website.

Mht. pkt.2, så lav indholdet selv, eller hyr en af de mange gode tekstforfattere her på Amino.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:49

Mange mange tinge kan forbedres ca alt

Jeg vil give de andre ret ,første få dit eget domæne , virker langt mere seriøse og giver lidt mere med hensyn google

Intet tekst husk være nyskabende skab din egen identitet og mening på nettet og stå ved den .

Find et godt CMS system wordpress - joomla mener jeg er lettest

Knokle derud som en rigtige iværksætter og giv aldrig op for din ide er unik skal du tænke på , for den positive energi giver dobbelt igen som iværksættere og for du har et stort arbejde for dig med denne side , men succes kræver hårdt arbejde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:49

Mener ikke at man må bruge wordpress.com til affiliate, så skynd dig at få dit eget domæne - Det er ret billigt hos og så kan du også styre alt selv.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)