Hej. Jeg er på udkig efter et godt og primæssigt overkommeligt sted at få hosted en service, der formodentlig kommer til at få en del trafik. For at sikre mod uventede fejl, evt. p.g.a. for meget trafik, leder jeg efter et webhotel der tilbyder load-balancing, således at slæbet er fordelt på 2 eller flere server, og én server kan tage over hvis en anden går ned. I sidste ende, skal brugerne og de besøgende ikke kunne mærke det, hvis der i en periode er tung trafik. Jeg har kigget lidt på nogle amerikanske og europæiske udbydere, men er ikke sikker på hvad prisstandarden er, da jeg, som så mange andre, jo ikke vil betale mere end nødvendigt for det. :) Tidligere har jeg selv sat load-balancing op på en dedikeret server, men er nu interesseret i at finde en udbyder der har det hele sat op, som eksempelvis et webhotel. Er der nogle der kan hjælpe her? På forhånd tak! - Rune |
Du skal nok ikke regne med at finde et loadbalanced webhotel.
Hvis du ønsker en løsning med 2 eller flere dedikeret servere med loadbalancing og en god pris på trafik her i DK så kan vi godt være med (særligt hvis du skal bruge 5-10TB+ om måneden) så skal du være velkommen til at sende en mail på email@redhost.dk