Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger nogen som kan ompakke fra paller til pakker.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg får en gang imellem ordre ind fra de større butikskæder på afspærringsbånd og problemet er at de ofte vil have leveret individuelt til jeres forretninger, er der nogen som kan stå for dette?

altså der kommer en palle ind med varer og i får så en pakkeliste med antal og adresse på.
Det tager ikke mange minutter at pakke hver da det ofte kun er 2-3 ruller til hver butik og de kommer i kasser af 6 ruller.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 18:20

På de private beskeder jeg har fået kan jeg se at jeg ikke har fået skrevet det helt præcist.

Jeg søger et firma som kan gøre det, hvor jeg bare får varerne sendt til også klarer de resten.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 19:38

Hej Janus.

Er et firma som Pakkepartner ikke muligheden for jer? - Selvom det ikke drejer sig om millionhandler er jeg da sikker på de er interesseret i at byde ind på opgaven. Du kan finde mere information om dem på www.pakkepartner.dk

Jeg har selv tidligere haft en privat mand til at pakke og sende varer for mig - Men det endte faktisk med der aldrig blev sendt noget, og væk var varene.

Så måske det er et sådan firma, kontra en privat person? Smile

Handel med varepartier via Trademen

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 21:54

Hej Janus

Jeg vil sagtens kunne klare den i mit firma.
Du kan selv vælge om de skal sendes på din egen fragt/portoaftale, eller det skal køre på vores gennem GLS eller PostDK.
Vi indleverer alligevel dagligt til begge distributører.

Varerne leveres på vores adresse og pakkerne sendes ud enten samme dag eller dagen efter at efter omfanget af ompakning.

Skriv evt. en PM hvis du er interesseret

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)