Hej med jer, Nu har jeg luret et stykke tid her på Amino - og nu har jeg så selv brug for et godt råd... Jeg påtænker at starte et selvstændigt solcenter i en mindre by i jylland, men jeg er meget i tvivl om kundegrundlaget er stort nok. Det drejer sig om en by med ca 550 indbyggere med skole og hal. Mange unge mennesker og godt lokalsamfund hvor der støttes op om nye initiativer. Der er ikke andre solcentre i byen og den nærmeste ligger 7 km væk. Jeg forestiller mig et lille solcenter med 2 sole (med plads til udvidelse) i et hus der er meget centralt beliggende. Kunne evt leje 1.salen ud som lejlighed på sigt... Er det en fuldstændig tåbelig ide? Er det generelt kun kapitalstærke iværksættere der kaster sig ud i solcenterbranchen? Ser frem til at høre jeres meninger og vurderinger - på forhånd tak :o)
|
FrayDjay:Ser frem til at høre jeres meninger og vurderinger - på forhånd tak :o)
Med kampagner mod anvendelse af solcentre, så kan de være risky business. MEN siden hvornår har folk lyttet til dette? hehe..
Du tilbringer en dag foran den sol der ligger 7km væk, sammenligner befolkningstal og alder de 2 steder og med antallet af kunder der frekventerer "konkurrenten" - der har du så en indikation, men ingen sikkerhed...
Men held og lykke med projektet.