Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor/partner soger til et nyt koncept i Danmark (Web-bureau)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København (Rødovre)
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har været ude i et iværksætter-eventyr og starter et web-bureau helt alene og på egen hånd i Asien for 3 år siden, og virksomheden i Asien er med godt 30 ansatte efterhånden et veletableret web-bureau.

Beslutningen er nu taget, og jeg er tilbage i Danmark lige pt., og er i fuld gang med at starter et nyt koncept/webbureau i DK.

Målet er at bruge virksomheden i Asien som produktionsafdeling og den nye virksomhed i DK som salg/produktion med flere områder end hidtil.

Jeg har indset, at den nye koncept i Danmark ikke kan klares alene, hvorfor jeg søger investor(er) eller partner(e) til denne virksomhed for at opnå mit koncept-mål, som er lige ved at blive færdiggjort.

Hvis du er interesseret i at høre mere om, hvad konceptet  drejer om, og hvad det indbærer i en indgåelse af investering eller partnerskab, er du velkommen til at kontakte undertegnede for flere oplysninger.

Med venlig hilsen

Kim H. T
tkhau@mwc.vn

Tlf. 27 72 50 79

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 22:28

Hej Kim.

Jeg har lige sendt dig en mail.

Fra København (Rødovre)
Tilmeldt 3. Nov 08
Skrevet kl. 22:52

Hej Andre,

Jeg har lige svaret din mail

Mange hilsen

Kim H. T
MWC

Tilmeldt 17. Oct 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 03:02

hej...

Jeg er selv igang med noget lignende i Indien og Danmark, så det kunne da være at vi kunne finde ud af noget sammen. Men hvor i Danmark befinder du dig. Du kan skrive til mig på khyber.waziri@gmail.com

Mvh.

Khyber

Fra København
Tilmeldt 8. Mar 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 11:19

Hej Kim,

Spændende at se udviklingen i MWC, stort tillykke. Godt at se, at det går fremad! Og uden tvivl et spændende koncept.

Nu har vi snakket sammen før, og jeg kan huske at du nævnte det for mig.

Personligt kan jeg ikke være investor i projektet rent finansielt, men har stor interesse i at hjælpe hvor jeg kan, hvis det skulle have interesse.

Har sendt dig en mail

Mvh,

Daniel

Fra København (Rødovre)
Tilmeldt 3. Nov 08
Skrevet kl. 11:25

Hej Daniel,

Tak for detWink! Jeg er allerede i fuld sving med at snakke med forskellige web-bureau og personer, som har hvis interesse, og det hele er ved at falde pa plads.

Jeg er  i Danmark lige pt. og skulle du have interesse i at have et mode med mig er du velkommen til at sla pa traden

Vi tales ved!

Mange hilsner

Kim Hau

MWC

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 11:34

Hej Kim

Lyder som et rigtig spændende projekt du har gang i. Jeg er personligt har en masse salgs/markedsførings erfaring. Jeg vil gerne kvit og frit give dig mit besyv med på, hvordan jeg mener at man skal sælge/markedsfører sig inden for din branche.

Grunden til dette, er at jeg har haft MANGE dårlige erfaringer med web bureauer og her mener jeg, at kunne se en tendens der skal udnyttes, hvis du/I vil.

Mvh Kim

P.S. hvis du vil hører mere om mine fif, kan du kontakte mig på kimandersen1975@forum.dk

Fra København (Rødovre)
Tilmeldt 3. Nov 08
Skrevet kl. 17:25

Hej Kim,

Det er et meget spændende projekt, som jeg har gang i.

Jeg har sendt dig en mail

Med venlig hilsen

Kim Hau

MWC

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)