Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan sender jeg et bilag med en elektronisk faktura?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er ny her på sitet og har søgt, men ikke fundet indlæg om dette, - hvis der allerede er skrevet en milliard indlæg om det, beklager jeg, og så må en eller anden gerne bare svare mig med et indlæg!

jeg laver mine fakturaer i summasummarum og er lige (med bævende hjerte) begyndt at lave elektroniske fakturaer også, dvs. til offentlige myndigheder med EAN. jeg er ikke helt sikker på, det virker...men det finder jeg vel ud af om et par uger, når mine fakturaer enten bliver eller også ikke bliver betalt!

men et problem kan jeg i hvert fald se, at jeg har:

når jeg før har sendt en faktura via virk.dk, har jeg kunnet vedhæfte ét bilag til fakturaen (jeg skal medsende et dokument med underskrift). jeg har tit haft brug for at sende to bilag men har så været nødt til at sende det senere via mail. men med summasummarum kan jeg slet ikke finde ud af, hvordan jeg vedhæfter noget ekstrabilag til min faktura...findes den mulighed slet ikke...?

på forhånd tak,

Sofie

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

du skal  have  en  profil  på   www.nemhandel.dk     

med et  funktionscertifikat   

når  det  er  sat  op    så   får  du  besked  tilbage   med  om  fakturaen  er  korrekt sendt af  dig   OG  korrekt  modtaget  hos  den  offentlige  myndighed

hvis  du  får  en  ok  melding  tilbage   så  skal  du  blot  vente  på  at  guldet  strømmer  ind i banken

Den  er  en  trin for trin  anvisning  på  nemhandel.dk   om  det  her

Hvis  du  skal  have  hjælp  til  det  (processen  tager   en  3 dage  med  at  få  certifikat hjem  og  installation   -   så  kan  det  klares  på et  af  mine  klippekort  på  summasupport.dk nedenfor

 

Fra København
Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

hej igen, - og tak for hurtigt svar! :)

jeg har fået mig et funktionscertifikat og har downloaded nemhandel på computeren. jeg har også sendt deres testfaktura afsted - til "lilleskolen" - og den stod som korrekt afsendt, men jeg fik nu ikke nogen besked retur...? den blev bare rykket over i "kvitterede" efter et par minutter i "under afsendelse". er det dét, du mener med en ok-melding? eller er det noget, der skal komme ind i min indbakke?

og hvordan med den ekstra vedhæftede fil?

mvh Sofie

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

ja  når  den  er  rykket  derover  så  er det  ok

jeg  mener  ikke   man  kan  vedhæfte  dokumenter  til  den  elektroniske fak

 

Fra København
Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, det kom igennem, for jeg blev ringet op her til morgen, at de manglede det vedhæftede dokument Smile

men øv, - jeg har nu snakket med NemHandel, som ikke kan hjælpe mig, de beder mig kontakte Summasummarum, men jeg har ikke lige lyst til at betale 500 kr + moms for et enkelt tip, som i teorien burde være et "du skal klikke dér"...men jeg håber da, det er muligt!

jeg prøver videre og skriver her i tråden igen, i fald jeg finder et svar Smile

Tilmeldt 29. Jun 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofie

Det er muligt at vedhæfte filer til offentlige fakturaer. Det foregår rent teknisk ved at dokumentet, som ønskes vedhæftet, indlejres i fakturaen, men det kræver en service som f.eks. vores der både kan køre automatisk eller hvor man manuelt parrer fakturaen med den ønskede fil.

Summasummarum har integration med DIGITAL CAB og kan vælges inde fra Summasummarum.

Du er naturligvis meget velkommen til at  kontakte mig hvis du ønsker yderligere information.

God weekend

Mvh

Allan Beck Jensen

 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan jo selvfølgelig også sende via FakturaService.dk med vedhæftninger.

Fra København
Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:

Man kan jo selvfølgelig også sende via FakturaService.dk med vedhæftninger.

 

ja, men det giver stadig ingen mening at bruge et eksternt firma og indtaste igen i en anden (sikkert fin) løsning, når jeg har et regnskabsprogram, der skal kunne det...

Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Mar 10
Indlæg ialt: 43
Fra  DKoffice.dk Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofie, har du overvejet at prøve e-conomic ?

denne faktureringsmetode er understøttet, og der er ligeledes mulighed for vedhæftning af bilag.

hvis ikke du har prøvet dette regnskabs-system så skulle du næsten tage et kig på det...

jeg kan varmt anbefale det, til store som små personlige virksomheder...

blot til kontrast imod summa... - det er selvfølgelig lidt off topic hvilket jeg beklager.

men vi er selv skiftet grundet nogle ting som er standard i e-conomic som er 3parts løsninger i summa

Mvh

Dion

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)