Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamekuglepenne søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

For noget tid siden modtog jeg en mail fra en mand som samler på kuglepenne.

Han spurgte om jeg ville være så rar, at sende ham en af mine kuglepenne for boligportalen Lej1hjem og det ville jeg selvfølgelig gerne.

Jeg foreslog ham så, at jeg kunne forhøre mig her på Amino om der er nogen, der havde lyst til at supplere hans samling med kuglepenne fra deres firmaer.

Da jeg ikke vil offentliggøre hans adresse her i åbent forum, skal I være velkomne til at sende mig en PB og så skal jeg skrive tilbage med navn og adresse.

Jeg skulle hilse og sige at han vil være rigtig glad for alle slags reklamekuglepenne og at det er ikke afgørende om de kan skrive eller ej.

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 12:49

Er der slet ingen der ligger inde med gamle - eller nye også selvfølgelig - reklamekuglepenne?

De behøver som sagt ikke virke, men skal ellers nok helst være i fin stand. :o)

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Valby
Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 14:51

Det lyder som et sjovt projekt :D 
Jeg ved ikke, jeg kan sene en kuglepen fra Haderslev Handelskole (Jeg er elev), men ved ikke om han også samler på dem?

M.v.h. Mikkel Hansen :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 14:58

Hej Mikkel,

Det er som nævnt ikke en person jeg kender, men det lød ikke på ham som om at han var kræsen. Desuden bor han langt fra Haderslev, så jeg tror ikke han har den i forvejen :o)

Jeg sender dig lige en PM med hans adresse, så kan du jo sende en afsted hvis du får muligheden!

Uanset, tak for tanken i hvert fald :o)

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 15:02

Du har ikke muligheden for "private beskeder" slået til, så jeg sender lige adressen, så snart du har gjort det :o)

Tommy

Fra Valby
Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 18:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har lige sendt kuglepenne afsted i dag. Du sagde at HC boede langt fra Haderslev, så jeg hoppede på cyklen og gik ind i forskellige butikker og spurgte efter reklamekuglepenne, og har lige været på posthuset med dem :) 

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 07:43

Hej Mikkel,

Tusind tak det var utrolig pænt af dig! Jeg er sikker på at han sætter pris på det! :o)

Med venlig hilsen

Tommy

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)