Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du brug for at jeg rykker dine debitorer?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg overvejer at lave et godt tilbud til de Aminoer, som selv står for deres bogholderi, men sløser lidt rigeligt med rykkerproceduren overfor kunderne.

Men har I brug for det?

Lad mig høre fra Jer.

Michael

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15100
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:09
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor skulle man rykke sin debitorer? Skype-Giggle Sorry kunne ik lade vær ;D

Går ud fra du mener kreditorer hehe...

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 16:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Hvorfor skulle man rykke sin debitorer? Skype-Giggle Sorry kunne ik lade vær ;D

Går ud fra du mener kreditorer hehe...

Ja lad os rykke vore kreditorer - det er på tide de hoster op :-) Det er som om bare tager eller tager !

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 16:23

Indkøberen/Fokus:

Hej

Jeg overvejer at lave et godt tilbud til de Aminoer, som selv står for deres bogholderi, men sløser lidt rigeligt med rykkerproceduren overfor kunderne.

Men har I brug for det?

Lad mig høre fra Jer.

Michael

Hejsa.

Jeg bruger Visma inkasso til at sende rykker 1 ud, og hjælper det ikke så klarer de resten.

Hvad er fordelen ved at bruge dig? Hvad er din prismodel og hvordan er forretningsbetingelserne?

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 20:40

Hej Jørgen

Jeg ligger stor vægt på at ringe til skyldneren i stedet for alle de breve. Det er meget mere effektivt.

Prismodel og betingelser skal jeg nok formulere senere - lige nu vil jeg bare lige veje stemningen/behovet. Det vil dog blive en pris på kr. 65-70,- pr. påbegyndt kvarter samt et fornuftigt samarbejde med et af de større inkassobureauer.

Michael

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 20:49

Jeg tror svaret er simpelt... Kan du levere en seriøs og forsvarlig inkassoløsning, billigere end man selv kan ved direkte henvendelse til et inkassofirma.... Ja så har du et produkt der nærmest vil sælge sig selv.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 08:28

Hej Fama

Det tror jeg, du har ret i. Målet er dog, at mine rykkerprocedurer er så effektive, at vi ikke får brug for inkassofirmaerne. Helt undgås kan det desværre ikke, og så er det om at have den rette samarbejdspartner til den rette pris i ryggen.

Michael

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)