Jeg har længe gået og haft den idé at starte min egen hjemmesidekæde der kommer til at blive brugerstyret. Hvis du tager bilgalleri.dk og alle dem der, svarer det lidt til deres koncept, bortset fra at jeg vil lave det flottere og mere brugervenligt.
Som indtægt regner jeg med annoncer og reklamer når besøgstallet kommer til at stige. Og derimod laver registreringen som bruger gratis.
Jeg er selv udlært Web-Integrator og tager design med et godt mod.
Brugerne på hjemmesiden skal have lov til at uploade billeder og video'er af deres hobby'er som heste, biler, telefoner, huse og meget andet. Derudover kommer der også mere funktionalitet som chat og diverse.
Lyder da spændende at du selv vil hoppe ud i det, men ved ikke helt om ideen holder.. Hvorfor skulle folk komme ind på din hjemmeside?
Hvis du spreder dig ud over for mange emner, så kan det hurtigt blive rodet, hvorfor jeg tror det er bedst for dig at du finder et emne som du selv har meget interesse i og som du mener folk vil bruge tid på.. Det kan være et emne, hvor man kan dele erfaringer med hinanden og på den måde vil hjemmesiden holde liv i sig selv, frem for det bare bliver at folk poster noget på hjemmesiden..
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Er en god ide med mange tror bare det er lave et forum så kommer det af sig selv , det er hårdt slid og atter slidsom arbejde ,
Det kræves du skriver nyheder og nyheder ud løbende opdatere forummet , får links til siden og vis skal have succes er der ingen let vej ellers vis tror det bare at skrive et par gange gode tekster så er lykken der så nemt er det ikke ,
For ingen bruger kommer bare af sig selv vis der ikke sker noget på forummet og får det i gang er den , kommer der ikke gang i forummet.
Flottere og bedre design er ikke afgørende det er aktivitet af brugerne der er afgørende
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Tak for dit indlæg. Du har ret i at brugerne ikke kommer af sig selv bare fordi man har et flot design. Men det var egentlig ikke bare et forum jeg havde i tankerne, men ligeså meget at brugerne har mulighed for at dele sin interesse omkring sin hobby med andre. En af funktionerne ville også være et marked, hvor du kan købe/sælge ting. Og det er ikke bare hobby'er, men brugerne får også mulighed for at pleje det sociale som evt. nogle funktioner fra facebook som "hvad laver du nu", vennelister, grupper osv osv.
Ja det var den tanke jeg fik, er der mennesker der har en anden form for hobby end normalen ville der være mulighed for at finde andre mennesker med samme slags hobby, som man måske ikke lige kan finde i sin nærmeste omgangskreds.
Ja, det du siger lyder fornuftigt nok. Det kan sikkert hurtigt blive rodet og uoverskueligt at holde styr på mere end en side, når jeg nu bare er mig selv.
Man kunne jo også bare lave en enkelt side med et større community hvor brugerne kunne "oprette" sine hobbyer, og andre kunne tilmelde sig.
Go for it. seriøst du lyder til at have styr på det du vil og reklamerne er et plus især for andre hjemmeside-firmaer. Det er godt at du ved hvad du skal bruge af hjælp arbejde osv.
Ja jeg har rimelig meget styr på hvordan jeg skal lave siden, og har også et billede af hvordan siden skal se ud. Men tror sku bare jeg er bange for at falde og brække nakken på dette projekt. Det er helt sikkert min store drøm at få sådan en side op og køre, og et kæmpe plus hvis jeg ligefrem kan komme til at tjene penge på det. Hvad jeg ikke helt konkret har styr på er hvad reglerne er osv, og om siden overhovedet får nogen brugere.
Jeg kunne godt savne et video-forum, hvor man som sælger/iværksætter kan præsentere sine produkter. Jeg ved at mange gør det på You Tube, men der er så meget andet derinde, at det er helt umuligt at gøre sig synlig.
Kategorier som Mode, brugskunst, smykker, Hi-Fi, gadgets kunne være interessante i den forbindelse.