Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvis FCK slår Rosenborg på onsdag

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 03:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der faktisk en god chance for at de havner i 3. seedningslag, når lodtrækningen til Champions League grupperne foretages. Det kræver dog at et af følgende 5 hold taber deres 4. kvalrunde kampe sammenlagt:

1. FC Basel (Vandt 1-0 hjemme over FC Sheriff i den første kamp)
  2. Anderlecht (Spillede 2-2 ude mod Partizan Beograd i den første kamp)
  3. Werder Bremen (Vandt 3-1 hjemme over Sampdoria i den første kamp)
  4. Zenit Sct Petersborg (Vandt 1-0 hjemme over Auxerre i den første kamp)
  5. Tottenham (Tabte 3-2 ude til Young Boys i den første kamp)

Bremen, Anderlecht og Basel spiller allerede igen tirsdag.

Her kan man følge lidt med i seedningslagene: http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/seedcl2010.html

Vil man følge med i hvordan Danmark klarer sig på UEFA´s koefficient liste, så er det her det foregår: http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method4/crank2011.html.

Sidst men ikke mindst, så er det her man kan se at det er 12. pladsen, som er afgørende for om man får et hold direkte med i Champions League gruppespillet: http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/access2010.html.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 08:06

Nicolaj Thomasen:

Sidst men ikke mindst, så er det her man kan se at det er 12. pladsen, som er afgørende for om man får et hold direkte med i Champions League gruppespillet: http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/access2010.html.

Og i den forbindelse er det værd at bemærke, at hvis de kvalificerer sig til Champions League gruppespillet, river de 4 koefficent point hjem til det regnskab, hvor Europa League "kun" giver 2.

Så uanset om man holder med FCK eller en anden klub der kæmper med om europæisk deltagelse, er der god fornuft i at holde med FCK på onsdag.

Som FCK fan giver det sig selv, at jeg håber at de gør det ordentligt og blæser Rosenborg ud af Parken :o)

Jeg var 17 år da FCK blev etableret, og var opvokset stort set lige ved siden af Parken. Da de kom frem med deres ambitioner og store armbevægelser, var jeg helt solgt. Dem kunne jeg bare godt lide :o) Før det, havde dansk fodbold faktisk ikke interesseret mig ret meget.

Men i perioden 1995 - 2000, havde jeg absolut meget svært ved at se, at "vi" skulle have nogen som helst mulighed for at komme i Champions League, og slet ikke blive seedet. Så at tingene er som de er i dag, er stadig helt urealistisk for mig. Og jeg nyder hvert eneste øjeblik, for man ved aldrig hvornår det slutter :o)

Og hvor meget det end piner mig, er jeg for dansk fodbolds skyld, også nød til at håbe at Brøndby leverer overraskelsen i aften, og at OB gør hvad de skal.

Og så skal vi alle der interesserer os for dansk fodbold, glæde os over at de danske klubber har rykket sig så meget de seneste år, at en direkte kvalifikation til Champions League er indenfor rækkevidde. Især når vores landshold, med enkelte undtagelser, ikke har leveret noget nævneværdigt siden 1998..

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:36

Nicolaj Thomasen:

Så er der faktisk en god chance for at de havner i 3. seedningslag, når lodtrækningen til Champions League grupperne foretages. Det kræver dog at et af følgende 5 hold taber deres 4. kvalrunde kampe sammenlagt:

1. FC Basel (Vandt 1-0 hjemme over FC Sheriff i den første kamp)
  2. Anderlecht (Spillede 2-2 ude mod Partizan Beograd i den første kamp)
  3. Werder Bremen (Vandt 3-1 hjemme over Sampdoria i den første kamp)
  4. Zenit Sct Petersborg (Vandt 1-0 hjemme over Auxerre i den første kamp)
  5. Tottenham (Tabte 3-2 ude til Young Boys i den første kamp)

Anderlecht røg ud (som det ser ud, pga. en sindssygt dårlig plæne i forbindelse med straffesparkskonkurrencen, det så i hvert fald mærkeligt ud med alle de skud over mål), så hvis FCK selv klarer skærerne i morgen, er de altså seedet i 3. seedingslag. Det er sgu meget godt gået.

Men det betyder ikke alverden, hvis de ikke gør det bedre end i tirsdags :o)

Jeg er ikke helt med på hvad det betyder for dansk fodbold generelt, men det var vis alt i alt et udmærket resultat.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:18

Ja, nu skal vi bare håbe at Zenit taber imorgen, så er der mulighed for en drømme lodtrækning med Panathinaikos fra 2. seedningslag. Var Bremen røget ud, så havde det faktisk været muligt at Rangers også rykkede i 2. seedningslag, vel at mærke, hvis også Tottenham ryger ud samlet. Ryger Tottenham eller Zenit imorgen, så slipper FCK også for Spartak Moskva i 4. seedningslag.

Drømmepuljen kunne så være:

Bayern München, Panathinaikos, FCK, Young Boys

Meeeeen nu kræver det jo også lige at FCK selv klarer skærene Big Smile

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 01:27

Jeg ved ikke en gang om det ville være en drømmepulje. For mig er Champions League kampe mod de bedste af de bedste, og se hvor det bærer hen

Men på den anden side kunne det jo også være sjovt at gå videre, så er man da sikker på mindst 2 af den slags kampe.

Fik du aktiveret din bonus hos Bet365? Jeg tror de har fået nye oddssættere, for de er helt på månen med deres liveodds (tror de ryger sjov tobak i arbejdstiden..). Så det er bare om at slå til.

Jeg fik banket en del afsted på Braga som "næste målscorer". De startede på odds 4,6, og efterhånden som kampen skred frem blev det højere og højere.. Den sidste der gik hjem hed odds 9,2, og de tog oven i købet chancen med odds 19, efter Sevilias sidste mål.. Og de blev også ved med at have alt for høje odds på brændte Anderlecht straffespark :o)

Så det har været et par rigtig gode dage, men det stopper desværre også på et tidspunkt :o) Men indtil videre virker deres odds alt for høje, så det er bare om at sige "ja tak".

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:34

igang:

Jeg ved ikke en gang om det ville være en drømmepulje. For mig er Champions League kampe mod de bedste af de bedste, og se hvor det bærer hen

Men på den anden side kunne det jo også være sjovt at gå videre, så er man da sikker på mindst 2 af den slags kampe.

Fik du aktiveret din bonus hos Bet365? Jeg tror de har fået nye oddssættere, for de er helt på månen med deres liveodds (tror de ryger sjov tobak i arbejdstiden..). Så det er bare om at slå til.

Jeg fik banket en del afsted på Braga som "næste målscorer". De startede på odds 4,6, og efterhånden som kampen skred frem blev det højere og højere.. Den sidste der gik hjem hed odds 9,2, og de tog oven i købet chancen med odds 19, efter Sevilias sidste mål.. Og de blev også ved med at have alt for høje odds på brændte Anderlecht straffespark :o)

Så det har været et par rigtig gode dage, men det stopper desværre også på et tidspunkt :o) Men indtil videre virker deres odds alt for høje, så det er bare om at sige "ja tak".

Jeg har desværre ikke haft tid, men måske imorgen. Spændende at se om Rosenborg som næste målscorer giver et ordentligt odds Wink

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 01:36

SÅ STOPPER DU!!

Big Smile

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 02:45

Fodbold - mændenes svar på kvindernes Sex and the city. Jeg fatter ikke en meter af hverken det ene eller det andet. :-(

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 08:36

Alei:

Fodbold - mændenes svar på kvindernes Sex and the city. Jeg fatter ikke en meter af hverken det ene eller det andet. :-(

"Soccer is a game for 22 people that run around, play the ball, and one referee who makes a slew of mistakes, and in the end Germany always wins."

Citat: Gary Lineker

Ofte oversat til dansk som:

"Fodbold er et simpelt spil: 22 mænd der løber efter en bold i 90 minutter og til sidst er det tyskerne, der vinder."

Samme mand har sagt disse vise ord:

"There is no in between - you are either good or bad. We were in between." Huh?

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 16:03

Nicolaj Thomasen:
til sidst er det tyskerne, der vinder."

Hahhaha. Jeg tror ikke, at jeg nogensinde vil få muligheden for at se det sjove i at se fodbold - men held og lykke til FCK og Rosenborg - må dem med  flest tyskere i holdet vinde :P

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)