Jeg er for nyligt faldet over denne side og vil nu prøve at bruge den i praksis.. Jeg vil høre jer om i måske kan hjælpe mig med et par spørgsmål jeg ligger inde med. Jeg er en latent iværksætter der mangler den tekniske support for at kunne komme ordentlig i gang.. Jeg har gennem længere tid rendt rundt med et hav af ideer, men eftersom jeg ikke har It kompetencerne til at føre disse ud i livet, er det hidtil blevet ved ideen. Hvad gør man som iværksætter såfremt man mangler en partner ,der har den fornødne know how vedr. opbygning af hjemmesider ect. ?? Tænker om det er muligt at lave en form for partnerskab så man kan nyde godt af hinandens kompetencer.. og i givet fald, hvorledes beskytter man ideen så en "fake" partner ikke blot stjæler ideen og føre den ud i livet selv.. Jeg er Cand. merc studerende med afsæt i handel. Håber på at hørefra jer |
Mener at du kan lave en tillids erklæring men nu ved jeg ikke så meget om jura. Der findes en punkt / debat forum som omhandler jura, prøv at kigge der ;-)
Det er svært at sige noget om, når du ikke sådan fortæller mere om din ide, hvis du er ude i noget webshop, så kan du jo købe dig fra det. Jeg ved ikke det store om IT men ham der laver min shop yder også alt det support jeg skal bruge.
håber du kunne bruge dette til noget