Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udsendelse af nyhedsbrev

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Indtil nu har vi udsendt nyhedsbreve semi-manuelt vha. egen Exchange server og Outlook. Det har givet os problemer med forskellig html formatering i diverse e-mail klienter og webbrowsere, så vi er på udkig efter en online service til udsendelserne.

Vi udsender kun nyhedsbrev 1 gang pr. måned men overvejer at udsende lidt oftere.

Jeg har kigget på et par af de større danske services, f.eks. Ubivox, men jeg synes hurtigt det bliver ret dyrt når man kommer op på et par tusinde modtager.

Jeg leder efter en billig men velfungerende e-mail service - nogen som kan anbefale een?

Mvh Søren

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:58

Jeg har selv god erfaring med Ubivox og synes da ikke at 255 kroner om måneden er dyrt, set i forhold til hvor meget du så kan måle på dine forsendelser.

Jeg er også sikker på at David fra ubivox er hurtig med et godt aminotilbud til dig hvis det er noget.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 149
Fra  Web Republic Skrevet kl. 22:05

Jeg har selv valgt Ubivox baseret på de gode og rosende ord, jeg har hørt om det/dem.

Jeg vil da lige tilføje, at man som Amino plus får rabat på netop Business løsningen, så det var måske også værd at overveje? Der følger mange andre gode ting med jo Smile 

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 22:07

Søren Larsen:
Jeg har kigget på et par af de større danske services, f.eks. Ubivox, men jeg synes hurtigt det bliver ret dyrt når man kommer op på et par tusinde modtager.

Hej Søren.

Nu ved jeg ikke i hvad anledning du sender nyhedsbrev ud?
"Men hurtigt dyrt" -  i forhold til hvad??

Du sender vel nyhedsbreve ud for at give dine modtagere nye eller opfølgende tilbud. Et nyhedsbrev der skal lede dem hen på din hjemmeside for at købe dine produkter? Jo mere relevant for hver enkel modtager, jo større konvertering.

Ja det koster at sende et nyhedsbrev, men med den rette tilgang skulle du jo gerne tjene penge på det!

Du kan evt. undersøge Mailchimp.

/Flemming

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 22:13

Anders Christensen:
Jeg har selv god erfaring med Ubivox og synes da ikke at 255 kroner om måneden er dyrt, set i forhold til hvor meget du så kan måle på dine forsendelser.

Enig..... Og er der ikke noget med Ubivox giver Amino-rabat? Der skal jo ikke meget rabat til, før man kommer ned i samme prisleje som MailChimp..... Plus, der er min personlige favorit-fordel.... Ubivox er dansk - det skal ikke undre mig hvis de, som så mange andre i dag, outsourcer alt hvad de kan til østen.... men deres hovedkontor ligger i det mindste i DK, så lidt penge flyder der da tilbage i statskassen ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:17

Fama:

Ubivox er dansk - det skal ikke undre mig hvis de, som så mange andre i dag, outsourcer alt hvad de kan til østen.... men deres hovedkontor ligger i det mindste i DK, så lidt penge flyder der da tilbage i statskassen ;)

Nu er ejerkredsen tilfældigvis nogle af mine gode gamle venner, og så vidt jeg ved laver de faktisk det hele selv for at holde kvaliteten i orden, så jeg tror ikke det er tilfældet at de outsourcer til fjerne lande. Smile

Men det gør jo ikke systemet ringere at det er "Made in Denmark" og prisen er der jo ikke rigtigt noget at sætte en finger på Big Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 22:23

Anders Christensen:
Nu er ejerkredsen tilfældigvis nogle af mine gode gamle venner, og så vidt jeg ved laver de faktisk det hele selv for at holde kvaliteten i orden, så jeg tror ikke det er tilfældet at de outsourcer til fjerne lande. Smile

Jamen så er der jo slet ingen tvivl.... Trådstarter skal investere i et Amino plus medlemsskab og bruge Ubivox til sine nyhedsmails... Har lige tjekket - de giver 50% på business-pakken til Amino-plussere :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 22:26

kan ubivox virkelig lige så meget som mailchimp? Jeg er godt nok imponeret af mailchimp med Click-maps og avancerede statistik funktioner!

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 22:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fama:

Ubivox er dansk - det skal ikke undre mig hvis de, som så mange andre i dag, outsourcer alt hvad de kan til østen.... men deres hovedkontor ligger i det mindste i DK, så lidt penge flyder der da tilbage i statskassen ;)

Vil bare lige skyde ind at Ubivox er 100% made i Danmark i sin nuværende form. Det eneste "oursourcing" vi benytter os af er at vi bruger open source software komponenter der af lavet rundt om i hele verden. :-)

Ud over det så håndkoder vi så meget som mulig selv, på vores lille kontor i Madam Blå's gamle kaffefabrik på Nørrebro.

Vi sidder f.eks. her til aften og lægger de sidste arbejdstimer i at klargøre udruldningen af version 2.0 som hvis alt vil os vel, sker i morgen nat.

Som et lille kuriosum, så kan jeg nævne at selv serverne p.t. er danske og står placeret hos NGDC i Tåstrup, så det bliver ikke mere "lokalt" ;-)

Ubivox startede som www.ebrev.info som vi var tre om at bygge for efterhånden mere end 7 år siden. I dag er det stadigvæk de samme primære kræfter bag, omend vi har fået et par ekstra folk ind til at hjælpe os med at forsøge at internationalisere projektet lidt mere i de kommende år.

Så vidt muligt vil vi altid kode vores egen kode, da vi alle har arbejdet med outsourcingprojekter som konsulenter og ingen af os er specielt imponeret over det når projekter skal skydes rundt imellem en masse mennesker i indien, rusland osv. Det ender ofte med bare at flytte udgifterne over på management i stedet for at få gode lokale udviklere. Og så har det nok også lidt at sige at vi elsker at få fingrerne beskidte og selv bygge/kode vores idéer ;-)

Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 22:46

Hejsa

Med de mange anbefalinger af Ubivox må jeg hellere få lavet en testkonto og se om det er noget for os.

Det er da helt sikkert at jeg hellere vil støtte en dansk produkt, men mange gange ses konkurrencen at være større i det store udland og så kan prisen mange gange være det halve på sådanne hostede services.

Mvh Søren

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)