Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes denne maskine ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder efter en maskine som ligner  ala mobil dankort maskine .

Det maskinen skal kunne gøre er at tjekke "nogle" tal, som jeg indtaster på en webserver.Webserveren skal svare tilbage til maskinen med en besked.

Der  vil blive indtastet  tal mange gange om dagen, så maskinen skal ikke tal tjekke ved at sende sms frem og tilbage til webserveren. Jo det må den gerne kun hvis man kan få ubegrænset sms til en fast pris.

Maskinen benytter muligvis entrådløs internet,fast regning.

Er det sort skrevet ?

Markedsføringsforum - kom og være med!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:53

Lyder lidt som noget der kunne klares vha. en alm. hjemmeside, som så blev tilgået fra en smartphone.

Så skal du ikke investere i (dyrt) speciallavet hardware, og softwaren kan sikkert skrives for få tusinde kroner.  

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:57

Det kunne vel klares med en browser på en pda/smartphone/iPad/laptop og så en webapplikation?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 22:03

vi laver noget der liner med BBS på en ingenico terminal.

terminalen er lavet til betalingskort men købes uden software, o så skriver man selv applikationen til dem.

disse kan kommunikerer via Socket kommunikation. så skriver man blot en protokol der kan håndtere dit data. og wupti :)

vi har blandt andet lavet server appen til deres bus applikation, hvor terminalen virker som mini kasseapparat, kombineret med dankort :)

mener den terminal du evt kan kugge på hedder 7900 det er en GPRS terminal men fåsogså med andre interfaces

Tilmeldt 8. Jun 10
Skrevet kl. 09:10
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Anders Christensen:

Det kunne vel klares med en browser på en pda/smartphone/iPad/laptop og så en webapplikation?

Jep det kan klares med en webbrowser. Men som sagt skal bruges mange timer dagligt og det er til udendørs brug. Er internet...datafordrug dyrt via pda/smartphone/iPad/laptop ... måske Iphone også??

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:15

Feedback:
Er internet...datafordrug dyrt via pda/smartphone/iPad/laptop ... måske Iphone også??

Oister har et abb. til 69kr/mrd med fri data og sms, på Danmarks bedste netværk (3's). Og hvis applicationen bliver designet uden at gøre for meget ud af designet, kan du højest sandsynligt bruge den 37timer/ugen uden at komme over 1-2gb dataforbrug per måned.

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 10:21

Hej

sms er det ikke fortid.

Tilmeldt 8. Jun 10
Skrevet kl. 10:33

Web-siden.dk nej skal kun bruge en webbrowser. Jeg kan desværre ikke fortælle hvad jeg har gang i....meeen i hører meget snart fra migSmile

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 15:30

Hej

Jeg har da en webbrowser til telefonen, som kommunikerer med en webserver?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)