Jeg vil lige hører jer om det er muligt at udbyde et opgave til en skole eller studerende som er i gang med et projekt? det drejer sig om udarbejdelse af hjemmeside. Det mener jeg at have hørt, skulle være muligt.
Ja det er bestemt muligt. flere skoler som bl.a. CBS, tekniske skoler, Niels Brock mv, har sider hvor virksomheder netop kan beskrive opgaver som de gerne vil have elever til at lave.
Ja det er bestemt muligt. flere skoler som bl.a. CBS, tekniske skoler, Niels Brock mv, har sider hvor virksomheder netop kan beskrive opgaver som de gerne vil have elever til at lave.
Prøv at besøge deres sider.
VH
Haydar
Hej Haydar :)
Mange tak for det hurtige og gode svar.
Jeg vil gå i krig med at kigge på de skoler, du beskriver. Tænkte der må være nogen som sidder og kunne få gavn af at lave nogle projekter, så ville jeg vel også spare en del penge på den front :)
Vil ikke have noget i mod at nogle studerende skulle lave min side.
Du mener som undervisningsmateriale? Eksempel eller case til eleverne?
I så fald, er det meget muligt. Jeg har fået viergroenne.dk som casemateriale til HG-studerende år 2011, da virksomheden nu er med i en bog om logistik, innovation og markedsføring generelt. God omtale, selvom det også betyder at der sikkert er nogle elever der finder nogle svage punkter i ens virksomhed, men det er jo bare fedt - hvis man da kan få lov at se deres besvarelser. :)
Du mener som undervisningsmateriale? Eksempel eller case til eleverne?
I så fald, er det meget muligt. Jeg har fået viergroenne.dk som casemateriale til HG-studerende år 2011, da virksomheden nu er med i en bog om logistik, innovation og markedsføring generelt. God omtale, selvom det også betyder at der sikkert er nogle elever der finder nogle svage punkter i ens virksomhed, men det er jo bare fedt - hvis man da kan få lov at se deres besvarelser. :)
Så en hjemmeside - Det skulle da være muligt.
Ja som et opgave eller eksamensopgave eller hvad det nu er, hvor de skal lave et hjemmeside for mig som en opgave for/fra uddannelsen.