Hej
Jeg har længe overvejet at starte en så kaldt Bagels Butik, dvs. at hvis man køber en bagel skal man bare sige hvad man vil have i, og så bare have en masse friske råvarer liggende, det er meget simpelt. Men ved ikke helt, om det er noget der villle kunne løbe rundt, i byen har vi utrolig mange café'er og pizzariaer, men vi har ikke noget lækkert, delikatesse som en Bagels Butik ville være. Tror i det vil fungere? Hvad med fødevarestyrelsen? På forhånd tak.
|
Hej Zeuch,
Jeg bor selv i en lillebitte by med en hovedgade der vist er omkring 500 meter lang. På trods af det ligger der 3 pizzarier + der er en cafe oppe på det lokale torv.
Jeg ville give hvad som helst for at have en sandwichbar, bagel butik eller noget helt tredie i byen, hvor man bare ved at råvarerne er i orden (gerne økologiske).
Der er ingen af de steder vi har her i byen, hvor jeg får lyst til lige at svinge forbi efter noget nem aftensmad, eller frokost for den sags skyld.
Min vurdering er at du "sagtens" ville kunne få en Bagels butik til at løbe rundt, hvis du slår på god service og gode FRISKE råvarer.
Hvis du samtidig laver en attraktiv frokostordning til de omkringliggende erhvervsdrivende, så tror jeg at du kunne booste salget lidt der.
Held og lykke med det.
Med venlig hilsen
Tommy