Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate - på facebook

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Hessellund:

Hej Thomas

Ja det er ingen problem at oprette en side, hvilken type, afhænger af temperament og hvordan du ønsker at bruge den, læs evt. den her artikel: http://mashable.com/2009/05/27/facebook-page-vs-group/

Det er ikke rigtig til at svare på hvor mange "medlemmer", kommer jo også meget an på din ydelse. 

Det samme med sproget - kommer jo igen an på hvad du vil med siden.

God vind 

/Lars

Tak, den artikel vil jeg bestemt læse :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:07

@ Reed

Interessant!

Men er det ikke svært at finde relevante kampagner til et helt specifikt emne?

Jeg har endnu ikke bestemt mig for, hvilken gruppe jeg vil prøve at oprette, men jeg tænker, at det måske kan være svært at finde relevante kampagner indimellem eller måske ligefrem meget af tiden?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 18:09

@ Reed

Interessant!

Jeg har endnu ikke bestemt mig for, hvilken gruppe jeg vil prøve at oprette, men jeg tænker, at det måske kan være svært at finde relevante kampagner indimellem eller måske ligefrem meget af tiden?

Det behøver ikke være præcist relevant, nu hedder vores JEG ELSKER AT FESTE - Her er der jo en masse unge, så vi finder bare reklamer som unge er interesseret I :)

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 18:12

@Reed

Har du en mailadresse? jeg har tilføjet dig på MSN :-)

Mvh. Thomas

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 18:14

Thomas de Oliveira:

@Reed

Har du en mailadresse? jeg har tilføjet dig på MSN :-)

Mvh. Thomas

Jeg bruger - Mathias@greenex.com

- Jeg har også 'godkendt' :)

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 18:14

Den fine mulighed for at sætte reklamer på FLMB virker den lige pt ? Jeg kan nemlig ikke få dem oprettet, får bare en tom hvid side når jeg prøver at gøre noget :-(

Måske relevant for Thomas også :-) 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:15

Reed:

TT Tekstforfatter:

@ Reed

Interessant!

Det behøver ikke være præcist relevant, nu hedder vores JEG ELSKER AT FESTE - Her er der jo en masse unge, så vi finder bare reklamer som unge er interesseret I :)

Ok. Er der typisk tale om click eller cpa kampagner - eller mikser I dem? :-)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 18:18

TT Tekstforfatter:

Reed:

TT Tekstforfatter:

@ Reed

Interessant!

Ok. Er der typisk tale om click eller cpa kampagner - eller mikser I dem? :-)

Nej desværre ikke - Stort set ALLE CPC reklamer er væk. Eller må ikke bruges på Facebook. - Det var dem vi tjente godt på i starten. - Men vi har også lavet et 4 cifret beløb på lead reklamer :)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 18:19

Mikkel Friis:

Den fine mulighed for at sætte reklamer på FLMB virker den lige pt ? Jeg kan nemlig ikke få dem oprettet, får bare en tom hvid side når jeg prøver at gøre noget :-(

Det har jeg ikke forstand på - Vi har godt nok 4 annoncer oppe. - Men det er ikke mig selv der har gjort det. Men ham jeg har siden sammen med :)

God dag!

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:20

Reed:

Mikkel Friis:

Det har jeg ikke forstand på - Vi har godt nok 4 annoncer oppe. - Men det er ikke mig selv der har gjort det. Men ham jeg har siden sammen med :)

God dag!

Ok, tak for svar :-)

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)