Hej Alle, Jeg er netop startet som selvstændig, under navnet Tømrerfirmat Henrik Jensen. I den forbindelse har jeg lavet min hjemmeside: www.tomrerfirmaet-henrikjensen.dk Jeg har nu haft den oppe at køre et kort stykke tid, og har tilmeldt den google adword - hvad kan jeg specifikt gøre for at få en bedre placereing på søgemaskinerne? Det der er vigtigt for mig, er at have en god placering i mit lokalområde - nogle gode tips og råd hertil? mvh Henrik Jensen Tømrerfirmaet Henrik Jensen www.tomrerfirmaet-henrikjensen.dk
|
Hej Henrik
Der er to vigtige parametre for at opnå en bedre placering i søgemaskinerne, hjemmesidens indhold og struktur og at andre linker til din side. Det var den hurtige og enkle forklaring. Men der er et hav parametre der gør sig gældende, jeg har arbejdet med det i mange år efterhånden, og der er ikke nogen hurtig forklaring. Start evt. ud med at læse nogle artikler om det at komme højere op i søgemaskinerne, deMib skriver nogle rigtig gode artikler (bare søge på deMib).
Jeg tror dog ikke det vil være så svært i dit tilfælde. Start med at finde ud af hvilken sætning du vil findes på, for derefter at oprette nogle sider hvor du fremhæver netop den sætning, her skal du tænke i side title, describtion, h1, h2, fed skrift, kursiv skrift og sidst men ikke mindst, nogle interne links til den side - husk ikke at "spamme" din side med dine keywords, det kan give bagslag, jeg bruger som tommelfingerregel at 3-4 % af ordene skal være dit keyword, gerne i forskellige former og sammenhængende.
Ovenstående er en meget overfladisk gennemgang (og langt fra fyldestgørende), men se hvordan det går og følg din placering løbende på Google.
Den lette metode er selvfølgelig at købe sig til ydelsen hos sådan nogle som mig.
God vind
/Lars
mob: 40147291
lhessellund AT gmail DOT com