750 noteret |
Martin Thomassen:750 noteret
Det bud kom ind 16:31 - dvs 1 min. efter lukketid på auktionen.
750 noteret |
MT Grafik, kontakt os over en pm, hvis du mangler grafisk materiale. Altid no cure no pay
Det bud kom ind 16:31 - dvs 1 min. efter lukketid på auktionen. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Surt man ikke kan sætte autobud på auktionerne på Amino, nu hvor man er alene hjemme med ungerne og har gang i en stor omgang medisterpølse med brun sovs og kartofler |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Ja... og generelt er et forum som Amino jo slet ikke gearet til at afholde auktioner - man kan jo bare se på alle de problemer der er herinde, hver gang folk afholder en auktion. Og så er der jo også de knap så synlige problemer - sådan noget som bud gennem PM er et eksempel på noget der ligefrem indbyder til snyd. Så det ville være genialt med en decideret auktionsfunktion herinde.... Jeg har selv overvejet at lave en ekstern Amino-auktion.... Men det ville jo være lidt åndssvagt, at bruge energi på, hvis Amino så selv indførte en :D |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
|
desværre, fordi 30:50 begyndte jeg og skrive 750kr noteret.. |
MT Grafik, kontakt os over en pm, hvis du mangler grafisk materiale. Altid no cure no pay
Det er da ligegyldigt. Det sidste bud, der er gået ind inden tiden løber ud, må være gældende. Du behøver jo ikke skriver noteret ved hver enkelt bud. Desuden kan jeg kun opfordre til at droppe disse lynauktioner, da Amino slet ikke er gearet til det, og både sælger og køber ofte ender med at føle sig snydt. |
Ja det er sq lidt træls at se på, at folk kommer op at skændes hver evig eneste gang.
|
Kan ikke forstår at jeg ikke vandt, da jeg skrev mit indlæg 29:52 Helt fint at jeg ikke vandt, men lad vær med at komme med mærkelige "undskyldninger" (Det må jo være Amino´s ur man går efter) Sig det dog som det er...Du vil gerne have lidt flere penge i kasse! Det er helt fair med mig. Tillykke til sælger og køber.
|
Jamen - jeg har da løsningen. Her kan I kære Aminoer købe og sælge alt, hvad I lyster på auktion og tilmed helt GRATIS. Så er der ingen tvivl om, hvem der kommer med det endelige bud. Ved godt at man så ikke kan følge med i tråden, men det kan sælger jo evt. selv vælge at opdatere for at få lidt ekstra opmærksomhed omkring sin auktion. Med venlig hilsen Michael Boenstedt |