Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kassesystem

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lige åbnet min tøjbutik og mangler lidt vejledning.

Jeg står for at skulle købe et kassesystem til min butik, men har til hensigt på et senere tidspunkt at købe en webshop, derfor er det vigtigt for mig at disse to to systemer kan integreres sammen så jeg ikke skal stå med en uforventede udgift på et senere tidspunkt. Jeg tager glædeligt imod input. 

Fra Gentofte
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 16:32

Jeg aner ikke noget om det, men fedt nok at du tænker ud i fremtiden på den måde. Det vil helt sikkert komme dig til gavn. Held og tillykke med din nye butik. 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

heyJeg ved at der er en her på amino som har med kassesystemer at gøre, disse er bare integreret med e-conomic. Men når de er det er der ikke lang vej til en shopintegration også.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 16:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Betina

vi har efter hånden lavet et par af de løsninger du efter spørger.
vi løser det normalt ved at lade webshoppen integrerer dåde kasseløsning og webshop med erp systemet.

dette kunne evt være e-conomic.
det vil derfor ikke være et problem at starte med en kasseløsning. og så koble webløsningen på bagefter.

på denne måde er du heller ikke så låst da der er flere systemer der integrere med e-conomic.
med hensyn til opdatering af lagerværdier i løbet af degen, altså så salg i butikken også bliver skrevet ned i det lager som webshoppen viser(dette gælder kun hvis butik og webshop har samme lager, det har de fleste i starten)  dette har vi rutiner som man kan bygge ind i webshoppen, men vi har efterhånden en del der allerede kan dette sammen med vores løsning.

hvis du har lyst til at høre mere om de løsninger vi kan tilbyde eller blot har brug for rådgivning er du velkommen til at give mig et kald på 2211 6002

Mvh Jacob Ipsen - NGGi

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)