Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gmail ulæste emails

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Gentofte
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

På min gmail var der en funktion som hed ulæste mails eller noget i den stil. Når man trykkede på den kom alle de mails frem man ikke havde svaret på. Den er forsvundet. Den ligger ikke mere under systemetiketter hvor jeg mener den lå før.... er der nogle der ved hvor den er blevet af eller om det er mig der husker forkert ? Kunne ikke finde hjælp på google.

God aften ;-)

Dennis

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 16:19

Lige ved siden af arkiver (top vandret menu - over selve listen med mails) er der en firkant man kan trykke på for at markere alle mails man kan se på skærmen, der er også en sort lille pil. Hvis du holder musen hen over den og klikker en gang, får du en del valgmuligheder - herunder ulæste mails.

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Fra Gentofte
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 16:28

Tak for dit svar. Jeg vil ikke markere dem men fjerne alle de andre mails jeg har læst. Så jeg ikke skal gå igennem 100 mails hvergang jeg skal finde en mail som jeg har syltet i 5 dage. Jeg er næsten sikker på at der var et filter ude i siden for et stykke tid siden som virkede ligesom når man trykker på stjernemarkerede og man så kun ser dem med stjerne.

Mvh Dennis

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 16:38

Jeg lavede en etiket der hedder Ulæst - og flytter de ulæste der over med ovenstående funktion. Så har man dem samlet og kan flytte dem ud når de er læst.

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Fra Gentofte
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 13:06

tak for dit svar ... det må man så gøre.

God dag

Dennis

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 17:30

Jeg tror aldrig, der har været den funktion, som du mener har været der. Jeg kan selvfølgelig tage fejl, men jeg mener bestemt aldrig at have set den.

Uden at oprette etiketter kan du dog også bare bruge Gmails søgefelt og skrive:

label:unread

Så får du alle ulæste mails vist.

Endvidere kan du gå op i indstillinger>Labs og klikke Aktivér på "Flere indbakker". Med Flere Indbakker kan du have endnu en indbakke, fx ude i højre side eller under den normale indbakke. På den nye indbakke skal du definere hvilke mails den skal vise, og her kan du også skrive "label:unread".

Nu har du dermed endnu en indbakke, og denne gang en indbakke som kun viser ulæste mails. Du kan også definere indbakken som "label:starred", så den kun viser mails du har stjernemarkeret.

Fra Gentofte
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 00:37

Tak for det... Det var en meget nyttig hjælp for mig.

mvh Dennis 

Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 09:17

Under labs er der også en funktion der hedder "hurtige links". Med den får du mulighed for at lave genveje til forskellige visninger.

- Aktiver Hurtige links
 - Søg på "label:unread"
 - Tilføj Hurtigt Link

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)