Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføringsøkonom søger praktikplads fra 17.01.2011 - 06.05.2011

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler I en engageret markedsføringspraktikant i perioden 17.01.2011 – 06.05.2011?

Jeg er en pige på 23 år, og på nuværende tildspunkt er jeg ved, at uddanne mig som Markedsføringsøkonom på Knord i Lyngby. Jeg skal til at starte på 3. semester, og på 4. semester skal jeg i ulønnet praktik i ca. 3 måneder. Under mit praktikophold skal jeg skrive min hovedopgave som kommer til at omhandle en problemstilling i den selvvalgte virksomhed.

Jeg har færdiggørt det første år på min uddannelse, og foreløbig har jeg opnået kompetencer inden for:

-          National og international markedsføring

-          Supply Chain Management

-          Økonomi (virksomheds-, mikro og makro)

-          Kultur og organisation

-          Erhvervsret

-          Valgfag: Personal Development and Leadership

Både fra min uddannelse og min tidligere beskæftigelse, hvor jeg har arbejdet i detailhandlen og været trainee i en industrivirksomhed inden for salg og marketing, har jeg erfaring med at arbejde selvstændigt og i teams.

Som person er jeg en pligtopfyldende og engageret pige med godt humør. Jeg er ikke bange for at tage fat, og udføre de pålagte opgaver samt det uddelte ansvar. Jeg har et højt drive og et solidt engagement, som smitter af på både kunder og kollegaer. I min fritid dyrker jeg en del sport. F.eks. træner jeg næsten hver dag i træningscenter. Jeg går også meget op i en sund livsstil.

Mit engagement viser sig også ved, at jeg lige har været en måned på sprogskole i New York samt en Handelsøkonomuddannelse fra Niels Brock, som jeg færdiggjorde i sommer 2009.

Hvis I er interesserede i at høre mere, kommer jeg gerne til en samtale eller besvarer yderligere spørgsmål.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)