Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lav linkbuilding via artikler

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop skrevet en artikel om det at skrive artikler og udgive dem online. Hvad er fordelene ved at gøre det, og hvordan kommer man igang.

Håber at der er nogle der vil give lidt feedback. Er budskabet klart eller er der noget der skal beskrives lidt bedre?

Læs artiklen: Udgiv dine egne artikler

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 19:14

Fashion-Seller:

Let forståeligt og lige ud af landevejen ;D

Super duber. Tak for feedback.

Er der andre der har feedback til artiklen? Ellers stoler jeg på, at den er som den skal være ;-)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:32

Hej Erik, jeg har netop smidt en artikel op: store prisforskelle på iPhone 4. Jeg har linket ud 4 gange, men nu fik du et link her og så poster jeg lige linket i et andet forum også. Er det sådan retningslinjerne skal forstås?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 19:37

Nicolaj Thomasen:

Hej Erik, jeg har netop smidt en artikel op: store prisforskelle på iPhone 4. Jeg har linket ud 4 gange, men nu fik du et link her og så poster jeg lige linket i et andet forum også. Er det sådan retningslinjerne skal forstås?

Det er bare super, og du har forstået retningslinjerne helt korrekt Big Smile

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 19:45

Husk dog at man først må lave 2 ekstra links, når man allerede har linket til Gratis Nyheder. Dvs. enten linker man til en anden artikel, og fortæller om det inden man udgiver sin artikel. Eller også bruger man kun 2 links, og så ændrer indlægget, når man har linket til det.

Men er man lige så hurtig som dig og opretter et link med det samme, så er det helt iorden :-)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:49

Erik Pilgaard Hejlskov:

Husk dog at man først må lave 2 ekstra links, når man allerede har linket til Gratis Nyheder. Dvs. enten linker man til en anden artikel, og fortæller om det inden man udgiver sin artikel. Eller også bruger man kun 2 links, og så ændrer indlægget, når man har linket til det.

Men er man lige så hurtig som dig og opretter et link med det samme, så er det helt iorden :-)

Jeg er lynhurtig! Du har fået et indgående link mere fra en debat på Solormen, som så også lige fik et link herfra. Det er ren win win Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 20:00

Nicolaj Thomasen:

Jeg er lynhurtig! Du har fået et indgående link mere fra en debat på Solormen, som så også lige fik et link herfra. Det er ren win win Wink

Ikke dårligt :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:00

jeg er ikke god tekstforfatter og vis ikke godkendes får man af vide hvad der kan gøres bedre ? 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 20:15

Mikael christiansen:

jeg er ikke god tekstforfatter og vis ikke godkendes får man af vide hvad der kan gøres bedre ? 

Hej Mikael

At du er ordblind skal bestemt ikke holde dig tilbage. MEN jeg foreslår alligevel at du får andre ind omkring dine artikler for at højne kvaliteten.

Du kan eksempelvis outsource artikelskrivningen, men det har jeg naturligvis fuld forståelse for, hvis du enten ikke har penge til, eller bare ikke vil bruge pengene på det. Tag evt. fat i Nikolaj fra Unido, så kan han sikkert give dig en god aminopris.

Et lige så godt alternativ er, at du skriver alle dine artikler selv, men at du beder en god ven/veninde/kæreste/familiemedlem om at læse korrektur, når artiklen er færdig. Dette kan også give nye inputs til indholdet i artiklerne, hvilket alle vel kan bruge :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)