Jeg har Googlet mig lidt rundt på nettet for at finde en leverandør af gennemsigtige klistermærker til butiksvinduer (ved ikke hvad de ellers skulle hedde), men har ikke rigtig fundet nogen.
Så hvis der er nogen der ude som kender et firma som kan lave nogle gode gennemsigtige klistermærker til butiksvinduer, så må i gerne sige til
Tag fat i et serigrafisk firma, de plejer at kunne trykke på sådan noget.
Men er lidt svært at vurdere hvad du vil have, ud fra teksten her.....Alternativt, så kan man printe nogle. Og det kan fx media mouse, som også holder til her på siden.
Det er ikke det store problem smid mig en mail på info@tex-tryk.dk godt nok ikke lige det vi laver mest reklame for men men :) det er da noget vi kan lave det er bare at tage den klare folie i stedet for den hvide :)
Hej Guldberg og andre. Vi er nogle stykker herinde der laver den slags, og jeg vil da straks melde mig selv på banen.
Vi laver klistermærker bl.a. på klar, hvid, sølv og guld folier. Du kan selv beregne prisen ved forskellige oplag og størrelser på vores hjemmeside: http://www.foliekniven.dk/klistermaerke_beregn.php Hvis de skal sidde længe i solen, vil jeg anbefale at laminere dem, af hensyn til farverne.
@Anders: Vi laver også en del alarm mærker til vinduerne. De kan enten være lavet spejlvendt til indvendig montage eller med dobbeltsidet print. Dem kan du desværre ikke beregne prisen på på hjemmesiden, men send mig en mail, så skal jeg regne en pris til dig.
Når du siger at i laver dem på klar folie, er det så det samme som transperant folie? (hvis der er noget der altså hedder det)
Og er det muligt at printe hvidt logo på et transperant klistermærke? jeg har ladet mig høre at hvis jeg bruger et hvidt logo, så vil det også blive transperant?
Og lige et sidste spørgsmål :)
Hvis mit logo nu er ca 30 cm bred og 10 cm høj, vil det så normalt være nemmest og se med hvid skrift eller med mørk skrift når det sidder på et butiksvindue? Har i nogen erfaring med dette?