Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med at lægge et budget for firmaoprettelse.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg er lidt på bar bund her, men vil godt starte mit eget indretningsfirma op, hvor jeg tilbyder indretning hos private i KBH, måske i første omgang udelukkende online, med mindre jeg bliver så selvsikker en dag at møde op hos kunden personligt.

Jeg vil der udover finde gamle møbler på loppemarkeder, dba osv og restaurerer dem, har en kontakt til en møbelpolstrer....som gerne vil ompolstrer hvid det er nødvendigt, dette vil jeg sælge i en webshop.

Jeg har, som skrevet i andre indlæg, fået øjnene op for powerhosting og deres magentohotel, hvilket jeg vil bruge, men nu er jeg i tvivl om, hvad jeg kan/skal forvente at lægge i projektet??

Som jeg kan forstå koster webhotel og opsætning af magento hos powerhosting, omkring 1000 kr / år.

Har imidlertidigt læst denne blog:

http://www.amino.dk/blogs/ehandelipraksis/archive/2010/07/28/hvad-koster-det-at-starte-en-webshop.aspx

Blev noget forbavset over posterne til installering og design....

Måske fordi jeg havde forestillet mig selv at rode med dette, eller rettere sagt at powerhosting skulle installere en dansk version af magento og jeg selv skulle finde/designe en template....

Men holder resten ift. budgettet?

Har ingen idé om hvad det koster at implementere pbs osv.

Og skal, hvis jeg starter en webshop op også tænke på lokaler til restaurering og opmagasinering....

Så ved snart ikke, hvad mit budget skal lyde på???????

Hjælp til dette ville være dejligt......

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 12:21

Hej Lone.

Det lyder som et spændende projekt. Smile

Jeg kan bekræfte at du med et magentohotel får en frisk installeret Magento CE, nyeste version opsat med dansk sprog og klar til ePay-betalingsgateway.

Vi hjælper dig også gerne med at installere din template uden beregning.

Det er alt sammen med i de 1.000 kr / år som hotellet koster og inkluderer også email/telefon support alle hverdage.

Mht. betalingsgateway og PBS, så afhænger prisen af hvilken løsning du ønsker.

-En national indløsningsaftale hos PBS (giver mulighed for at modtage Dankort) koster i oprettelse 250 kr og 1.000 kr årligt.

-En international indløsningsaftale hos PBS (giver mulighed for at modtage VISA/MasterCard og Amex mf. ) koster i oprettelse 3.500 kr og også 1.000 kr / år.

Dvs. ønsker du både en national og international indløsningsaftale løber det op i 3.750 kr i oprettelse og 2.000 kr /år.

Hertil kommer en betalingsgateway (vi anbefaler naturligvis ePay) som klarer den tekniske del omkring betalingerne.

Lægger vi det hele sammen, lander du typisk omkring ~9-10.000 kr det første år incl. Magentohotel, PBS, ePay og indkøb af template. (forudsat at du ønsker at modtage de internationale kort også)

Vi har udviklere som kan klare udvikling og design naturligvis, men det er ikke et krav.

Du er selvfølgelig meget velkommen til at klare det hele selv, hvilket mange kunder også vælger.

Håber det kaster lidt lys over priserne :-)

God vind med projektet!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 13:08

powerhosting:

Hej Lone.

Det lyder som et spændende projekt. Smile

Jeg kan bekræfte at du med et magentohotel får en frisk installeret Magento CE, nyeste version opsat med dansk sprog og klar til ePay-betalingsgateway.

Vi hjælper dig også gerne med at installere din template uden beregning.

Det er alt sammen med i de 1.000 kr / år som hotellet koster og inkluderer også email/telefon support alle hverdage.

Mht. betalingsgateway og PBS, så afhænger prisen af hvilken løsning du ønsker.

-En national indløsningsaftale hos PBS (giver mulighed for at modtage Dankort) koster i oprettelse 250 kr og 1.000 kr årligt.

-En international indløsningsaftale hos PBS (giver mulighed for at modtage VISA/MasterCard og Amex mf. ) koster i oprettelse 3.500 kr og også 1.000 kr / år.

Dvs. ønsker du både en national og international indløsningsaftale løber det op i 3.750 kr i oprettelse og 2.000 kr /år.

Hertil kommer en betalingsgateway (vi anbefaler naturligvis ePay) som klarer den tekniske del omkring betalingerne.

Lægger vi det hele sammen, lander du typisk omkring ~9-10.000 kr det første år incl. Magentohotel, PBS, ePay og indkøb af template. (forudsat at du ønsker at modtage de internationale kort også)

Vi har udviklere som kan klare udvikling og design naturligvis, men det er ikke et krav.

Du er selvfølgelig meget velkommen til at klare det hele selv, hvilket mange kunder også vælger.

Håber det kaster lidt lys over priserne :-)

God vind med projektet!

Tak for dit fine og brugbare svar....

Havde ikke tænkt mig, at skulle henvende mig udenfor DK, det koster jo kassen i transport..... så danske betalingskort ville være det jeg skulle gå efter.....

Er det korrekt forstået, at selvom jeg finder en udenlandsk template, så vil den blive oversat til dansk, med det danske modul i tilbyder??

Har kig på lidt forskellige templates, som jeg vil tweeke lidt så de passer til min målgruppe.....

Men ok, dte var så kun det online....

Så er der stadigvæk penge til indkøb af møbler samt et sted at restaurerer dem og opmagasinerer dem......

Tilmeldt 28. Jan 09
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 13:25

Lone71:

Tak for dit fine og brugbare svar....

Havde ikke tænkt mig, at skulle henvende mig udenfor DK, det koster jo kassen i transport..... så danske betalingskort ville være det jeg skulle gå efter.....

OK, så slipper du også en del billigere hos PBS  Wink

Lone71:
Er det korrekt forstået, at selvom jeg finder en udenlandsk template, så vil den blive oversat til dansk, med det danske modul i tilbyder??

Det er korrekt. Oversættelsen er helt uafhængig af templaten. Der kan dog være grafiske elementer som skal oversættes i din template, de er naturligvis ikke en del af modulet.

Lone71:
Har kig på lidt forskellige templates, som jeg vil tweeke lidt så de passer til min målgruppe.....

Men ok, dte var så kun det online....

Så er der stadigvæk penge til indkøb af møbler samt et sted at restaurerer dem og opmagasinerer dem..

Ja, det er der sikkert nogle som er mere kvalificerede end mig som kan fortælle mere om.

Seriøs Magentohosting

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 13:59

Tak for svar.....

Har nu snakket med min forlovede og blevet enige om, at vi rydder et af vores kælderum til at starte med, til opmagasinering og så laver vi et værelse i lejligheden om til malerum, hvor jeg kan have møbler stående der skal restaureres.......

Dette kun i starten indtil der er penge til lagerrum osv.....

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 08:00

Er lidt forvirret over PBS og Epay, hvad står de 2 forskellige ting for?

Epay skulle være et online betalingssystem men er ikke helt med på det PBS der.... i forbindelse med en webshop...

Undskyld mine newbiie spørgsmål?

Tilmeldt 28. Jan 09
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 08:59

Lone71:

Er lidt forvirret over PBS og Epay, hvad står de 2 forskellige ting for?

Epay skulle være et online betalingssystem men er ikke helt med på det PBS der.... i forbindelse med en webshop...

Undskyld mine newbiie spørgsmål?

Hej Lone.

ePay er den tekniske del af betalingsløsningen og PBS er den del som sørger for at pengene havner i din lomme.

Forstil dig en fysisk butik, der vil ePay svare til den fysiske dankort-terminal, men den er jo ikke meget værd uden en aftale med PBS.

-Det samme er tilfældet på nettet. Du har brug for begge dele.

Seriøs Magentohosting

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 09:13

Tak for svar :)

Hvis jeg dog kun vil tilbyde salg af møbler i Dk, behøverjeg så Epay?

Har lige læst et sted at så kunne man klare sig med PBS?

Hold op en ny verden jeg begiver mig ud i.....

Tilmeldt 28. Jan 09
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 09:19

Lone71:

Tak for svar :)

Hvis jeg dog kun vil tilbyde salg af møbler i Dk, behøverjeg så Epay?

Har lige læst et sted at så kunne man klare sig med PBS?

Hold op en ny verden jeg begiver mig ud i.....

Hej igen Lone.

-Ja, der er lidt at læse op på når man starter internethandel her i DK  Big Smile

PBS = Indløser

ePay = Transaktionsformidler.

-De 2 ting er ikke det samme.  (PBS sælger dog også et betalingsgateway produkt)

Og du  har brug for både en indløser og en transaktionsformidler hvis du ønsker at modtage betalinger.

(I en fysisk butik vil det du spørger om svare til at du har en indløsningsaftale, men ingen dankort-teminal)

Håber det opklarer sagen lidt :-)

Seriøs Magentohosting

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 09:34

Ok, tusind tak for svar :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)