Ja, jeg er lidt på bar bund her, men vil godt starte mit eget indretningsfirma op, hvor jeg tilbyder indretning hos private i KBH, måske i første omgang udelukkende online, med mindre jeg bliver så selvsikker en dag at møde op hos kunden personligt. Jeg vil der udover finde gamle møbler på loppemarkeder, dba osv og restaurerer dem, har en kontakt til en møbelpolstrer....som gerne vil ompolstrer hvid det er nødvendigt, dette vil jeg sælge i en webshop. Jeg har, som skrevet i andre indlæg, fået øjnene op for powerhosting og deres magentohotel, hvilket jeg vil bruge, men nu er jeg i tvivl om, hvad jeg kan/skal forvente at lægge i projektet?? Som jeg kan forstå koster webhotel og opsætning af magento hos powerhosting, omkring 1000 kr / år. Har imidlertidigt læst denne blog: Blev noget forbavset over posterne til installering og design.... Måske fordi jeg havde forestillet mig selv at rode med dette, eller rettere sagt at powerhosting skulle installere en dansk version af magento og jeg selv skulle finde/designe en template.... Men holder resten ift. budgettet? Har ingen idé om hvad det koster at implementere pbs osv. Og skal, hvis jeg starter en webshop op også tænke på lokaler til restaurering og opmagasinering....
Så ved snart ikke, hvad mit budget skal lyde på???????
Hjælp til dette ville være dejligt...... |
Hej Lone.
Det lyder som et spændende projekt.
Jeg kan bekræfte at du med et magentohotel får en frisk installeret Magento CE, nyeste version opsat med dansk sprog og klar til ePay-betalingsgateway.
Vi hjælper dig også gerne med at installere din template uden beregning.
Det er alt sammen med i de 1.000 kr / år som hotellet koster og inkluderer også email/telefon support alle hverdage.
Mht. betalingsgateway og PBS, så afhænger prisen af hvilken løsning du ønsker.
-En national indløsningsaftale hos PBS (giver mulighed for at modtage Dankort) koster i oprettelse 250 kr og 1.000 kr årligt.
-En international indløsningsaftale hos PBS (giver mulighed for at modtage VISA/MasterCard og Amex mf. ) koster i oprettelse 3.500 kr og også 1.000 kr / år.
Dvs. ønsker du både en national og international indløsningsaftale løber det op i 3.750 kr i oprettelse og 2.000 kr /år.
Hertil kommer en betalingsgateway (vi anbefaler naturligvis ePay) som klarer den tekniske del omkring betalingerne.
Lægger vi det hele sammen, lander du typisk omkring ~9-10.000 kr det første år incl. Magentohotel, PBS, ePay og indkøb af template. (forudsat at du ønsker at modtage de internationale kort også)
Vi har udviklere som kan klare udvikling og design naturligvis, men det er ikke et krav.
Du er selvfølgelig meget velkommen til at klare det hele selv, hvilket mange kunder også vælger.
Håber det kaster lidt lys over priserne :-)
God vind med projektet!