Hej Amino'er, Jeg sælger altid gode produkter, mest i form at tøj partier - både til forhandlere og private. Kunne du tænke dig at modtage mails, så send din mail i en PB herinde eller læg den i annoncen - så modtager du mails når nogle nye produkter kommer på lager. Der er tale om meget attraktive produkter - og mærker som hugo boss, tiger of sweden, gucci, dior, diesel, fendi, armani, tom ford, og mange mange flere.. Rasmus Lykke |
Modtag gode tilbud pr mail (nyhedsbrev) Tilmeld dig
- 1
www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.
|
Ærligt talt, tror jeg folk ville blive gladere hvis du postede et indlæg under "Jeg har et godt tilbud til dig!" , hver gang du fik noget nyt :)
Post det på Amino, det kan vi lide. |
Jeg kan se hvad din pointe, helt bestemt, men jeg tror også folk gerne vil have en god mulighed for at lave lidt penge - ved at se hvad jeg har på lager og sælge det videre til deres netværk :-) Men mon ikke der er noget af det der også kommer på amino :-) |
Hej Rasmus Derhjemme overvejer vi da at bruge kr. 5.000 - 10.000,- på varer til videresalg på ex. Trendsales, så hvis du har nogle gode produkter, som vi kan tjene en skilling på, smider du bare en mail på fokus@mail.telenor.dk Michael |