Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp Hjælp - haster!!!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer

Ved det er sent nu, men håber i kan hjælpe mig alligevel.

Jeg har sendt en postpakke afsted ved en fejl fra vores webshop - eller dvs. at varerne som sådan er gode nok, men pga. en fejl i vores system har vi ikke kunne se kundens bemærkninger.

Her stod der bla. "send venligst ikke faktura med forsendelsen, samt om vi kunne vedlægge et kort med en hilsen"

Pakken er desværre sendt afsted uden kort, men med faktura - og jeg vil så gerne stoppe den pakke, kan det lade sig gøre??? Det er sendt med pakke post hos Post Danmark via webpack systemet.

Kan man gøre noget online, eller kan jeg ringe til et omdelings center eller lign. - Den pakke må ikke komme frem til modtager med faktura og uden kort - for alt i verden.

Håber i kan hjælpe.

Bendtsen

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 23:02

Hejsa!

Alternativt, stil jer på adressen og vent på postbudet. Få fat i budet og forklar situationen og snak med overordnede. Tag derefter kort med så den kan leveres på stedet :)

Bare et kreativt forslag.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 23:04

RING i morgen klokken 6 7 eller hva tid de åbner, eller prøv nu,. så ved du hvornår du kan ringe fra.. ved ud af erfaring at ups godt kan.. begik en magen dummer , men om post dk kan .. Who know's ? 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:05

Du kan sende en mail til skrivpost@post.dk og forklare dit problem, og så ringe til kundeservice( erhverv 70 11 12 30 ) i morgen tidligt og bede dem kontakte det omdelingscenter hvor pakken skal leveres ud fra.

/Lars

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 23:05

Hej

Tak for dit indlæg, men jeg aner jo ikke om postbuddet er der kl. 09.00 om morgenen eller kl 16.00 om eftermiddagen - så skulle jo gerne stoppe den inden den kommer ud på en bil?

Bendtsen

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:06

Jeg tror det ser skidt ud. Men du kan prøve at ringe til PostDanmark når de åbner (ved ikke hvornår), og forhåbentlig tale med det lokale postkontor eller omdelingscenter, der står for forsendelsen.

De burde kunne komme i kontakt med chaufføren, og på den måde stoppe den.

Spørgsmålet er så, om de er til at tale med, det afhænger vist lidt af hvem du kommer til at tale med.

Held og lykke med det.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 23:07

Hej Bendtsen - Det var i tilfælde af at det ikke var til før det var forsent, så kan du jo få angivet hvor pågældende bud er fra central om formiddagen :)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:14

Har prøvet det for 3 år siden, og der kan jo værre sket masser siden. 

Dengang var der ikke noget at gøre andet end at ringe til kunden og finde modtagerene bede dem undlade at åbne pakken før en medarbejder ankom - medarbejderen fjernede fakturaen og gav modtageren en flaske rødvin, som undskyld for ulejligheden. Kostpris ca. kr. 1.200, så den fejl begår man ikke igen.

Held og lykke 

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 23:18
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Igen

Jeg har lige snakket med en eller anden skole knægt der hverken vidste fra eller til - men han kunne dog oplyse mig at jeg kunne ringe fra kl 7.00 i morgen tidlig - så det må jeg så prøve.

Ronny super forslag, det vil jeg prøve hvis jeg ikke finder nogen anden løsning.

Sjovt egentlig at man ikke kan gøre noget aktivt inde i det "smarte" webpack system som vi er tilknyttet - man burde da kunne annulerer forsendelsen eller lignende, med alle de scannere mv. de har hos posten, selvfølgelig mod en ekstra betaling?

Bendtsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 23:21

Øv, har allerede en dårlig fornemmelse - prøvede bare for sjov og tracke pakken, men post danmarks track and trace system er nede i øjeblikket - :(

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)