Hej Jeg kan se at jeg muligvis er aleneom at mene ... Header /top af siden er meget "flad" ..ikke meget kontrast... for mig ser det ud som om det er "ghosted"/nedtonet.... og at den grønne/lime farve bare venter på at få lov at bryde igennem... unden at være grafiker ville jeg mene den grå farve i header med fordel kunne lysnes en hel del. Logo - jeg synes ikke "cykel" ikonet og fonten passer super godt sammen... ikon er "krummelure"-agtigt og teksten er meget lige/ret og enkel. (igen jeg er IKKE grafiker) Ellers pæn shop, men lidt "kedelig" men det kan sikkert opvejes at produktfotos m.m. Held og lykke /almulimann |
Lidt svær at give fuldend feedback , jeg tror der mangler meget før siden er hel færdig med tekst og billeder
Synes titlen på google ser ikke ret prof ud log ind , jeg klikket videre med det samme for jeg troet det var en privat , hjemmeside. , der krævet et log in.
Synes log in er for frem tonet på siden kræves det man er bruger for at købe hos jer ? , vis det ikke kræves vil jeg nedtone dette lidt på siden , for folk gider ikke at udfylde alt muligt før man køber en vare , der skal være så kort led som muligt fra man køber en vare til man får den , for mange folk er meget dovne .
Siden virker ret kedelig uden billeder på og Ingen profil beskrivelse er der på siden og meget mere mangler der på siden synes jeg