Hej jeg har et tilbud til alle jer der skal være værter eller bare hygge sig hjemme nytårsaften..... Jeg har i mit rest/10-100 kr marked nogle flotte acrylglas der har lys i stilken i tre farver, rød grøn og blå.. de er sjove og flotte og gør sig rigtig godt når man skåler det nye år ind og også udendørs ved opskydning ser det sjovt ud med lys i. Ud over til nyår er de også meget praktiske i spa, badekarret sommerfester..i det hele taget hvor der er fest eller hygge og hvor man ikke er meget for glasskår. Der er billeder på hjemmesiden og adressen står lidt længere nede De koster kun 10 kr stk , men jeg må bede jer om at bestille i aften eller senest i morgen(onsdag d. 28/12) hvis i vil nå at have dem med posten fredag. da jeg ikke er nogen haj til at lave en direkte forbindelse til min hjemmeside er adressen:www.nordisk-handelshus.dk skulle man bo i nærheden af frederikssund på sjælland er det muligt at aftale afhentning lørdag på 30 56 19 77 mod kontant betaling ellers vil jeg bare ønske alle en forsat GOD JUL OG GODT NYTÅR! mvh jan kristensen, nordisk-handelshus |
sendt som privat besked istedet