1. Det der faldt mig først i øjnene var at det med 100% garanti var et template. Det skriger det nemlig af. Så få lavet dit eget design til siden. Det skulle gerne kunne gøre det mere indbydende.
2. Gør det tydeligt for annoncøre hvor de kan tilmelde sig, samt hvad de får. En god opstilling af dette kan gøre det langt mere interessant for en potentiel annoncør at sige ja.
3. Lav en form for point system? Eksempelvis... Du har xx antal quizzer.. Disse "tilhører" annoncøre... Når en bruger så laver denne quiz - som eksempelvis kræver at de går ind på annoncørens hjemmeside - så får kunden 1 point, og med det ene point kan de så købe én vare på siden gratis.
Men ja... Det var bare lige nogen skud fra hoften.. Idéen er fin - men langt fra perfekt hvis det skal være interessant for en annoncør. (:
Jeg ved ikke helt - kan kun sige at for mit vedkommende med fysiske ( tunge) varer, vil det være en alt for dyr fornøjelse at skulle sende gratis varer. Mindstepris jeg betaler for fragt er 56 kroner , og så + varerne - nej tak - det hænger ikke sammen.
Samtidig gætter jeg på at 99% som som ind på sådan en side netop gør det fordi det er gratis - det er ikke potientielle kunder, så med andre ord en ren udgift.
Måske nogle som sælger e-bøger kunne sende en "light-udgave" , og så håbe kunden køber hele bogen.
De kan jo maile gratis, og dermed blot tid som udgift.