Hej Jeg ved godt at spørgsmålet liner et noobSpørgsmål. men jeg kan ikke rigtig enes med min explorer det er som om at den er ret ligeglad med om jeg er logget på google eller ej, får stadig ikke samme resultat i ie og i Crome
hvad skal jeg stole på ?
for at gøre det enu værer siger min SEOsupporter at jeg skulle ligge på plads 11 og jeg har ligget stabilt på plads 10
er der nogen der vil værer rar at komme med lidt indput, hvis i har tid må i også godt prøve at google kasseapparat og se hvad plads jeg ligger på hos jer med sitet www.ngg-int.com
På forhånd tak / og undskyld det dumme spørgsmål ;)
Jeg Bruger selv http://www.link-assistant.com/ Rank tracker som en anden også nævnte. se de små video klip de har og så er det lige til. Gratis versionen er ok. du kan dog ikke gemme hvis du vil tjekke over flere dage.
Mvh Kent Ellegaard
Kent Ellegaard / kitesport.nu Har Danmarks bedste Kite udstyr
Så det kan godt være at resultater fra placeringstjenesterne er lidt ude af trit. Generelt er der stor forskel på om de f.eks. tager billedresultater med og resultater fra Google Places osv ...men når du har en ca. idé om placeringen er den letteste måde at tjekke ved f.eks. at lave en søgning i et Inkognito vindue i Google Chrome (hedder det ikke Private Browsing i IE?) ...så er din søgning ikke influeret af cookies og logins.
Hvis du bruger Firefox, så er der simple applikationer som gør det MEGET nemt for dig, hvilket JEG også bruger.. Jeg bruger noget der hedder "Rank Checker"..