Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjbøjler

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej og god bagjul!

Jeg søger bøjler til børnetøj. Nogen der kan anbefale en forhandler?

Det skal helst være dem der kaldes "strikbøjler" eller "skridsikre".

Et andet spørgsmål du måske kan hjælpe mig med ... Hvad er normal længden på en børnebøjle? Har været en tur rundt på nettet, men synes ikke jeg bliver meget klogere af det ...

Pft,

Camilla Amtrup, PangDang, Svendborg.
Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 10:18
Hejsa

Børnebøjler har en normal længde på 26-33 cm.

Har endnu ikke set at man kan få strikbøjler til børnetøj.

Jeg ved ikke hvornår du skal bruge bøjler, men rejser i starten af januar til Kina for at købe ting til opstart af butik, og skal derfor have ting hjem med container. Måske du ville have bøjler med? Hvis du altså ikke skal bruge dem her og nu.

Venlig hilsen Leeng

Tilmeldt 11. Oct 06
Skrevet kl. 10:29
Hej

Det lyder spændende. Hvilke type bøjler ville du kunne tilbyde? Og ikke mindst ... til hvilken pris?

Vh,

Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 10:43

Besked sendt til bruger

Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 21:43
Hej

Børnebøjler kan du få i en lækker kvalitet hos www.bornebojlen.dk der har dem i 26 og 30 cm i farverne lyserød, lyseblå og hvid.

Internetbutikken er åbnet i disse dage og  Google har endnu ikke helt fat i dem.
Gå evt. ind via www.kids-domain.dk under kategorien Børn>Tøj og beklædning.

jfc
Tilmeldt 11. Oct 06
Skrevet kl. 08:08
Tak for linket.

Det  bliver nok en lidt for dyr affære, når jeg skal bruge omkring de 500 stk ... Men fine er de!

Held og lykke med domainet.

Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 10:44
Hej Camilla

Jeg har en fornemmelse af at du med prisen tænker på den som www.bornebojlen.dk angiver til private købere.
Der er naturligvis en anden pris til butikker, som indeholder en god avance. Og ved 500 stk. er der yderligere rabat.

Jeg ved ikke til hvilket formål du vil anvende bøjlerne, men det er sikkert til videresalg?
Disse bøjler kan Børnebøjlen levere her og nu.

Du kan bestille prislisten til butikker direkte på deres hjemmeside eller ringe.
Eller du er velkommen retur til mig.

jfc
Fra Kbh Østerbro
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:56

Hej

For andre, som måske nu står i samme/lignende situation/problem/udfordring, kan det oplyses, at baby-bøjler er omkring 27 cm lange, børne/juniorbøjler omkring 32 cm lange og dame voksen bøjler ligger fra 40-45 cm, herre omkring 45 cm lange. De fås i træ, plast og metal. Træbøjlerne har ofte nedfældet gummi i armene, mens strikbøjler er metalbøjler, der er belagt med en gummi-agtig overflade, så tøjet ikke skrider ned.

Vi træffes på tlf. 70 236 136 såfremt der er yderligere spørgsmål eller på www.ManneQ.com

Med venlig hilsen Allan

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)