Hej Jeg vil gerne lave et affiliate system til min webshop og i den forbindelse har jeg valgt systemet post affiliate pro 4. Synes det virker som et rigtig godt og robust system, som har muligthed for integration til magento som jeg skal bruge. Den har også mulighed for integration til utrolig mange andre shop systemer. Da jeg sad og kiggede på listen over alle de shop systemer hvor der er lavet en integration til kom jeg til at tænke på, hvorfor kun lave det for min shop. Derfor har jeg bestemt mig for at jeg vil starte med at lave det kun til min shop men jeg vil lave det neutralt sådan at det på et senere tidspunkt kan kan udvikles til at indeholder andre sider en kun min. Derofr vil jeg gerne holde programmet seperat fra min shop. Altså finde et nyt og neutralt navn til programmet, og så kan jeg dermed på et senere tidspunkt åbne op for at andre shop ejere kan få del i affiliate programmet. Jeg så engang et forum der på deres tilmeldingsside skrev at hvis ikke man udfyldte sin profil ordentlig og skrev lidt om sig selv så ville man blive slettet. Det var et kvalitetsforum som ikke havde brug for flere brugere. Så hvis man vil ind skulle man selv gøre en indsats. Et lille og lukket men virkelig godt forum.
Nogle der kan hjælpe med et navn? Alle bud er velkomne
|
Navn til affiliate system
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)