Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords oprydning....

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg overvejer kraftig om jeg skulle finde et bureau/person, som kunne gi' mine adwords en ordentlig omgang oprydning og optimering. Jeg kører selv mine adwords i dag, men har en fornemmelse af, at det hele roder lidt - bl.a. fordelingen af søgeord. Jeg har tidligere haft 2 forskellige bureauer på, men det har været spild af penge (inkompetente bureauer), hvor jeg efterfølgende har kunne konstatere at de havde lavet en masse fejl, bl.a. var stort set alle, landing pages helt forkerte.

Udover at jeg skal ha sat noget gang i salget NU, så er jeg også snart klar med nyt  system (Magento), design og et hav af nye varer. Det har jeg selvfølgelig en forventning om, skulle sætte lidt gang i det hele.

Jeg er på ingen måde interesseret i adwords som ikke ligger på min egen konto - jeg vil selv kunne styre og følge med. Men jeg vil gerne have det helle ryddet op/fornyet og blir det en succes, måske en fast aftale om løbende optimering.

Bureauet Analytics, er meget vedholdende med at kontakte mig - nogle erfaringer?

Eller er der andre som kunne byde ind - og jeg siger med det samme, budgettet er voldsomt stramt....?

Glæder mig til at høre fra jer!

Regnvejrs-hilsener

Charlotte

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 10:53

Hejsa

Jeg har både styr på adwords og magento, jeg kan godt uforpligtende & gratis kigge på din kampagne og evt din side

du er velkommen til at kontakte mig på kim@cueshop.dk eller pr telefon 2144 9659

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 11:03

Hej Charlotte,

Jeg tror, at du mener AdWords Bureauet Analyzers - Ikke Analytics.

Der går du ikke galt i byen. Thomas og Mohammad, der sidder med AdWords arbejdet derovre, ved hvad de laver og du vil garanteret få bedre resultater - Ellers skal jeg nok arbejde gratis for dig ;) 

Mht. dit budget. Alt for mange AdWords annoncører udnytter ikke deres fulde potentiale pga. de ikke skyder nok penge i projektet.

Selvfølgelig skal der vises resultater først, men når resultaterne er der, så er det vigtigt, at du giver den alt hvad du kan. På den måde kan du øge din profit på dine kampagner og udvide. 

Mvh.

Andreas..  

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 11:22

Hey - tak for svar!

Du har helt ret - Analyzers og ikke Analytic, ved ikke lige hvad jeg tænkte på!

Mht. budget, I dag kører jeg med et Adwords budget på ca. 150-200 pr. dag. Det bliver dog ikke opbrugt, men det syntes jeg da er meget pænt og faktisk i overkanten!  MEN hvis jeg skulle have nogen til at rydde op i mine adwords og optimere dem, så vil jeg ikke (kan jeg ikke) smide voldsomt mange penge efter dem, men det er selvfølgelig ikke gratis.... men det er klart, bliver der forbedringer (flere konventeringer), så skal den da bare ha en skalle... :)

KH Charlotte

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 13:49

Hej igen,

Du er ikke den eneste, der har lavet den fejl med Analytics vs. Analyzers :).. 

Mht. budgettet, så er det den helt rigtige holdning at have. I stedet for at tænke i 150 kr. eller 500 kr. om dagen er det vigtigt at kigge på hvad man får ud af de brugte kroner i stedet. 

Mit råd til dig: 

Vent til du har penge til at hyre nogle ordentlige til at lave dine kampagner. De AdWords bureauer, som er billige, kan ofte ikke levere bedre resultater end dig selv. 

Mvh.
Andreas..  

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 14:09

Jeg har været i samme overvejelse. Rodede selv med AdWords, men ikke meget andet end udgifter ud af det.

Det skyldtes desværre uvidenhed (hvor nødigt jeg end vil indrømme det). Jeg investerede i Thomas Rosenstands AdWords LEX. I starten var jeg noget spektisk over prisen. Jeg hentede først light versionen og fik mod på mere. Bogen er alle pengene værd og mere til.

På en aften (+ nat) fik jeg styr på mine annoncer og søgeord. Fik defineret de korrekte landingpages osv. Og jeg fik luget ud i en masse fejl som tidligere havde kostet mig penge uden nogen effekt.

Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:28

Hej Charlotte

Jeg følger lige med i tråden, idet jeg er nøjagtig i samme situation - og har også Magento webshop.

Er du mon kommet videre i det forjettede Adwords land?

Venlig hilsen
Lene Mejlvang
www.hairoutlet.dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:47

Søren Sjøgren:
Det skyldtes desværre uvidenhed (hvor nødigt jeg end vil indrømme det). Jeg investerede i Thomas Rosenstands AdWords LEX. I starten var jeg noget spektisk over prisen. Jeg hentede først light versionen og fik mod på mere. Bogen er alle pengene værd og mere til.

Hej Søren

Tusind tak for de pæne ord om AdWords-LEX. Jeg er glad for, du kunne bruge den!

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 15:53

Hej igen,

Der ser ud til at være flere end lige dig, som har problemer med at finde AdWords konsulenter. 

Ved I hvad. Lad mig kigge på Jeres AdWords kampagner gratis og give Jer nogle råd til hvordan I kommer fremad eller hvem I skal hyre, hvis I er i den båd. 

Skriv til mig på al@ppcprofit.dk, så tager vi den derfra. 

Mvh.
Andreas.  

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 16:03

Thomas Rosenstand:

Søren Sjøgren:

Jeg er helt enig, AdWords LEX er alle pengene værd.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)