Hej Amino'er, Jeg overvejer kraftig om jeg skulle finde et bureau/person, som kunne gi' mine adwords en ordentlig omgang oprydning og optimering. Jeg kører selv mine adwords i dag, men har en fornemmelse af, at det hele roder lidt - bl.a. fordelingen af søgeord. Jeg har tidligere haft 2 forskellige bureauer på, men det har været spild af penge (inkompetente bureauer), hvor jeg efterfølgende har kunne konstatere at de havde lavet en masse fejl, bl.a. var stort set alle, landing pages helt forkerte. Udover at jeg skal ha sat noget gang i salget NU, så er jeg også snart klar med nyt system (Magento), design og et hav af nye varer. Det har jeg selvfølgelig en forventning om, skulle sætte lidt gang i det hele. Jeg er på ingen måde interesseret i adwords som ikke ligger på min egen konto - jeg vil selv kunne styre og følge med. Men jeg vil gerne have det helle ryddet op/fornyet og blir det en succes, måske en fast aftale om løbende optimering. Bureauet Analytics, er meget vedholdende med at kontakte mig - nogle erfaringer? Eller er der andre som kunne byde ind - og jeg siger med det samme, budgettet er voldsomt stramt....? Glæder mig til at høre fra jer! Regnvejrs-hilsener Charlotte
|
Hejsa
Jeg har både styr på adwords og magento, jeg kan godt uforpligtende & gratis kigge på din kampagne og evt din side
du er velkommen til at kontakte mig på kim@cueshop.dk eller pr telefon 2144 9659