Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lars Hyldegård, en fantastisk iværksætter

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Alle

Jeg skriver egentlig kun dette indlæg for at rose en amino, nemlig Lars Hyldegård. Lars har konsulent virksomheden Expand consulting, og er en yderst kvalificeret mand. 

Jeg driver Sikkerhedseksperten ApS sammen med min gode ven Ronni, og som mange andre har vi daglige udfordringer med alt for meget krudt i røven, for få penge og for lidt tid. Udfordringen gør det heller ikke nemmere af at jeg passer mit fuldtidsjob, nemlig som studerende. 

Lars og jeg aftale et møde den 10 august kl. 13, og jeg skal love for at der blev talt, sparret og givet gode råd. Lars formår at coache og rådgive på samme tid, og sidst og ikke mindst, har han så meget erfaring man kan trække på, at vi ganske enkelt er lykkelig for ikke at være foruden.

Både Ronni og jeg har fødselsdag den 10 august, og vores koner forventede os hjemme kl. 15. Se møde var så godt, at vi først var hjemme 16:30 :) 

Så ja, det var sgu et super fedt møde og vi har 100 % struktur og overskud/energi til de næste 6 måneder, hvorefter jeg er uddannet.

Så herfra, Tusind tak til Lars, for et super fedt møde! ..... også glæder vi os til at vi ses igen om en måned.(næste gang skal vi nok søger for kage også :))

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej!

Altid rart med ros fra med-Aminoer.

Kender også Lars personligt........som jeg også kan anbefale som en kvalificeret coach.

Glæder mig...at det går så godt for Lars.Yes

MvH

Peter

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 22:05

Lækkert :-)

Hvad studerer du?

Mvh. Frederik

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 22:13

Hej med jer,

Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige til så utrolig flot omtale fra Kenneth Boysen fra SikkerhedsEksperten ApS

Jeg vil derfor blot nøjes med at sige mange mange tak for Kenneths indlæg og ros.

Og samtidig også en stor tak til Peter for hans meget flotte indlæg også.

Jeg glæder mig til at følge SikkerhedsEksperten ApS tæt i den kommende periode og jeg ser meget frem til vores næste møde, (specielt med tanke på at der nu er lovet kage) Smile

Hav en super god sen aften.

Mvh

Lars Hyldegård

Twitter.: http://twitter.com/LarsHyldegaard

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 22:15

Hej

Jeg ville da bare sige, at jeg syntes det er rigtig rigtig flot at give sig tid til at rose andre for deres arbejde og hjælp

det tror jeg mange kunne lære noget af ;-)

Kunne til tider godt selv bruge en Coache ;-) er sådan en dyr ?

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:29

@Frederik, jeg studere til bygningskonstruktør, og starter på 7 semester om en uge. 

Derefter skulle jeg gerne kunne begå mig som brandteknisk rådgiver. :)

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 11:36

Hej mick,

Jeg er også meget imponeret over at Kenneth har skrevet et så flot indlæg omkring mig og mine kompetencer.

Ang. dit spørgsmål omkring prisen på en "coach" så er det vel meget individuelt om man syntes at sådan en er dyr!

Du skal nok vende spørgsmålet lidt rundt og så prøve at finde ud af hvad sådan en som mig kunne være værd for dig og din forretning og så efterfølgende indhente et tilbud fra feks. mig eller en anden dygtig rådgiver/sparringspartner/coach.

Hvis du kan omsætte for 100.000 kr. mere og have en fortjeneste på feks. 30.000 kr. samtidig med at jeg måske har kostet 5000-6000 kr. Jamen så vil jeg da kalde det ekstremt billigt.

Hvis du kan omsætte for 16.000 kr. mere og have en fortjeneste på 4000 kr. samtidig med at jeg har kostet 5000-6000 kr. jamen så vil jeg da ikke tøve med at kalde det alt for dyrt.

Nå, men i er selvfølgelig allesammen velkomne til at kontakte mig helt uforpligtende på lars@expand-consulting.dk for en snak om hvad jeg kan tilbyde netop jeres virksomhed og ikke mindst hvad i kan få ud af det.

Hav nu en super god dag.

Mvh

Lars Hyldegård

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)