Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rådgivning til etablering af firma

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Aug 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger nogen der kan give mig svar på nogle spørgsmål eller henvise til personer/steder der kan svare på disse,

Jeg er en ung mand der gerne vil starte et firma baseret på et allerede afprøvet og udviklet forretnings koncept som jeg gennem en arbejdsgiver tidligere har administeret, dertil har jeg nogle spørgsmål.

Er det en god ide at stifte et SMBA selskab, eller skal man bare holde sig til enkeltmands firma med den større personlige indtægt men også større riciko.

Hvor skal man gå hen MHT. financering når de alm. banker siger nej grundet "de økonomiske tilstande" samt de ifølge dem for store riciko der er i at starte nyt osv. i kender jo nok bankrådgivere.

Er det en god ide med private indvestore og er der nogle faldgruber man der skal være ekstra opmærksom på udover selvfølgelig rente og afdrags forhold.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Feb 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fotograf

Du stiller jo en del spørgsmål, som kommer meget an på dine egne forhold.

Jeg er sikker på at der er revisorer der gerne stiller sig til rådighed for et møde for at hjælp på en afklaring på dine spørgsmål.

Du er i hvert fald velkommen til at kontakte mig Tlf. 20 23 57 05

Per Tange

registeret revisor FRR

Dansk Revision Viborg

Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis din bank siger nej til financiering er det måske fordi dit forretningskoncept ikke er beskrevet godt nok? Kender jo ikke din forretningsplan, men din historie rammer rigtig mange iværksættere. Måske kan jeg hjælpe?

Tjek min hjemmeside www.konceptmarketing.dk

Her kan du læse lidt om, hvordan jeg udarbejder forretningsplaner for virksomheder der alle har det samme mål: at rejse kapital i banken!

Så mit umiddelbare og helt gratis råd er: gør noget ved forretningsplanen. Det betaler sig!

Hilsen Anette

Koncept Marketing

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Du kan finde en masse hjælp ved at søge lidt herinde på Amino.

MvH

Peter

Tilmeldt 16. Aug 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for dit svar nu har jeg kigget lidt på din hjemme side og sy¨ntes det ser meget interesandt ud, men hvad er prisen typisk på sådan noget?

Tilmeldt 16. Aug 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

indlægget var til anette fra koncept marketing da der er en script fejl naå jeg prøver på at svare direkte

Tilmeldt 16. Aug 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad koster den slags rådgivning generelt?

Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi sammensætter prisen efter dine behov. Nogle iværksættere kan selv udføre noget af analysen- andre vil gerne have hjælp til det hele. Som du kan se består mit koncept af 3 nødvendige dele:
- virksomheds ID,
- Markedsanalyse og
- markedsføringsplan.

Jeg har under udvikling af konceptet været i tæt dialog med diverse danske banker - netop for at sikre at mit koncept indeholder de informationer som banken behøver. Herud af kom konceptet "One page strategy", som jeg nu har trademarket.. 

Hver af de 3 blokke i forretningsplanen kan købes for 5000 kr + moms. Men momsen kan du jo trække fra hvis du har et CVR nummer. Hvis du har behov for et gennemarbejdet budget fra de revisorer jeg arbejder sammen med, koster det lidt ekstra..

 Skulle du have spørgsmål, eller bare være interesseret i at vende sagen med mig, er du velkommen til at kontakte mig for en gratis og uforpligtende snak. Jeg træffes bedst sidst på eftermiddagen eller om aftenen når dagens hektiske aktiviteter har lagt sig :-)

Hilsen Anette/
Koncept Marketing

Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld..det er selvfølgelig One page Concept jeg har trademarket...

:-)

Tilmeldt 16. Aug 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

tusind tak jeg vender nok tilbage til dig lidt senere

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)