Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google AdWords for 1000 kr.?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har lige fået sådan en google adwords kupon på 650 kr.

Men da jeg skal bruge den står der at de fortsat vil trække penge fra den konto man registrere?

Derfor vil jeg høre hvad jeg kan få for en 1000 kr. adwords om måneden?

Det skal siges branchen er rydning af dødsboer og genbrugsbutik.

Og vi vil gerne ligge nr. 1 i det gule felt på google. :)

Kan det lade sig gøre og i så fald for hvor meget ?

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 23:24

Hej JaskoB

Uden at være noget, der minder om ekspert på området - så vil jeg sige at der mangler nogen oplysninger.

Hvis nogen skal have en chance for at svare på dit spørgsmål så vil jeg tror det er væsentligt at vide hvilken hjemmeside du gerne vil have hjælp til.

En af faktorerne når det kommer til prisen på Adwords er f.eks. at den side du linker til omhandler det emne/ de ord du køber.

Derfor er dit spørgsmål måske nok for bredt.

Hvad er det f.eks. for nogen ord du gerne vil ranke på?

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 23:28

Jeg vil have adwords for ordet dødsbo . :)

Ved ikke rigtigt hvordan jeg ellers skal forklare det.

Siden er www.albeks.dk

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Skrevet kl. 00:01

Hej JaskoB

Vil du selv administrere Adwordkontoen eller "søger" du en til at lave den og vedligeholde den. Hvis det sidste er tilfældet så får du ikke ret meget ud af 1000,-

Jeg vil i stedet foreslå du gør det selv. Der er rigtig meget læsning om emnet på Amino. Du bør også hente Thomas Rosenstands - Adwords bog. Den findes i en gratis light udgave. Bogen er skrevet således at man kan starte på den uden at vide noget som helst om Adwords i forvejen.

En væsentlig ting inden du begynder at lave Adwords er at gøre hjemmesiden færdig. Specielt på den side, som hedder dødsboer købes - hvis dit formål med kampagnen er at få flere dødsbo op under neglene ;o)

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Skrevet kl. 00:07

Hej JaskoB

For at ranke bedre på ordet Dødsbo - Så kunne du jo også tilføje det i din signatur med et link til albeks.dk

Det vil give dig lidt værdi hver gang du skriver et indlæg her på Amino. Jeg ved godt det ikke har noget med Adwords at gøre, men kom lige til at tænke på det da jeg så din signatur.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)