Jango - bruger i den side?
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Lone Søderberg
Skrevet
16-08-2010 kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
http://jango.com
Kender I denne hjemmeside , hvor du selv gratis kan oprette radiokanaler?
Du starter ud med at angive en kunstner du er glad for, så foreslår jango selv en masse relaterede kunstnere... så du ender op med en dejlig radiostation, kun med musik du kan lide...
Har selv oprette en prince-kanal,
earth wind and fire kanal
bill withers kanal...
Prøv det det er dejligt :)
Svar
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Lasse Smith
Fra
.
Skrevet
16-08-2010 kl. 15:59
Svar
Svar
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Tak for tippet. Det vil jeg tjekke ud.
tester lige : Keane, Snow Patrol og The Killers.
Jeg håber det er bedre end LastFM. Der dukker altså nogle seriøst dårligt sange op i ens miks lige pludselig. Nogle amatørmusikere som på en eller anden måde kommer ind på de lister
Svar
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Lone Søderberg
Skrevet
16-08-2010 kl. 16:11
Svar
Svar
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Lone Søderberg
Skrevet
16-08-2010 kl. 16:12
Svar
Der kommer også engang imellem ukendte kunstnere i din playliste, men de er indenfor dine kategorier ......
Svar
Fra Valby
Tilmeldt 27. Jul 10
Mikkel Hansen
Skrevet
16-08-2010 kl. 16:12
Svar
Det var sku da genialt! Tak for tippet, det vil til at begnytte! (: Så køre du heller ikke rundt i det samme musik igen og igen d:
Svar
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indtil videre er der kun kommet god musik. På LastFM kom der bands uden pladekontrakt, hvor man godt kunne forstå hvorfor de ikke har det.
Bare irriterende når man går og hygger med noget musik, og så der alt for ofte kommer ringe musik. Men det fungerer godt med Jango .
Jeg groover lige nu til : The Kooks med nummeret " Naive ".. og så kom der Coldplay. Jo det er min smag.
Godt gået Jango !
Svar
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Lone Søderberg
Skrevet
16-08-2010 kl. 16:19
Svar
Indtil videre er der kun kommet god musik. På LastFM kom der bands uden pladekontrakt, hvor man godt kunne forstå hvorfor de ikke har det.
Bare irriterende når man går og hygger med noget musik, og så der alt for ofte kommer ringe musik. Men nu fungerer det godt .
Jeg groover lige nu til : The Kooks med nummeret " Naive "
Super du kan bruge linket/siden.......
jeg synes den er genial......
:)
Svar
Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Det har jeg aldrig hørt om.
Tak for linket.
Nu skal jeg bare finde ud af hvordan jeg får loaded siden på min gamle Blaupunkt bilradio :)
Svar
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Lone Søderberg
Skrevet
16-08-2010 kl. 16:44
Svar
Det har jeg aldrig hørt om.
Tak for linket.
Nu skal jeg bare finde ud af hvordan jeg får loaded siden på min gamle Blaupunkt bilradio :)
Hi hi, det ved jeg så ikke omman kan, men genialt hvis man kunne....... :D
Svar