Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer i Power Point - flash virker ikke

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået en Power Point præsentation fra udlandet der indgår nogle billeder med flash tror jeg det hedder.

ex billed af en fugl - den skulle så bevæge vingerne - men den jeg har fået er bare et billed - afsender siger at den virker fint hos dem.

Spørgsmålet er har det noget med min opsætning af Power Point at gøre ?

eller er den "gemt" forkert så bevægelsen er et link til en fil på deres computer ?

Samtidig er der en "side fod" en overskrift, den printer fint ud, men på skærmen står 

"klik her for at tilføje en titel" det er bare ikke på alle siderne det står hvordan retter jeg, jeg skulle gerne kunne sende selve Power Point til en kunde og så skal det jo ikke stå på skærmen.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Skrevet kl. 08:56

hej man skal trykke på F5 så virker det

Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Fra  TraceAd Analytics Skrevet kl. 09:11

Med al respekt for Microsoft, og PC/Microsoft folket.

Generelt er Microsoft i den besværlige ende, vi har næsten ikke haft andet end problemer med vores Microsoft produkter, applikationer, styresystemer osv. osv. Vi bruger ikke et eneste microsoft produkt i dag, så det kan anbefales at tænke de mange issues ind næste gang der skal investeres i den afdeling. :-)

Det hjælper dig dog ikke nu, og spørgsmålet er også af en teknisk art som jeg heller ikke kan hjælpe med, og som i sidste ende sikkert betyder du skal betale dig fra en løsning.. (min pointe med første del.)

Måske http://www.slideshare.net/ kan hjælpe dig på den korte bane så du kan det du vil se nu?

Et forslag som selvfølgelig ikke hjælper dig lokalt på din PC/computer.

Mvh

Martin Mollerup

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:38

Hej,

bruger i samme version af PowerPoint? Det kan indimellem være svært at få de forskellige versioner til at opfatte det samme.

Du kan evt. sende filen til mig, så kan jeg tjekke om den virker på min.

brian@fioniaweb.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Skrevet kl. 15:59

Hej tak for tilbudet men jeg har fået det til at virke man skulle trykke på F5 

så virker det 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)