Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forberedelse til salg af produkt i mindre butikker

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret. VIl undersøge det nærmere :-)

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Skrevet kl. 19:15

Og til jer andre, tak for svarene :-)

Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 21:23

Hej Christian

HAr du prøvet at gå til butikkerne endnu?

Det er korrekt at det er hårdt og dukan få nogle vanvittige flabede kommentarer. 

Jeg synes bestemt ikke du skal gemme dig bag en skærm.

Din alder er ikke nødvendigvis en hindring. Faktisk kan det vise sig at din alder er verdens bedste icebreak. 

Er du pænt klædt på og med en ydmyg attitude ville jeg aldrig i hele mit liv afvise dig. Jeg ville istedet give dig tid til at forklare.

Af gode grunde ved jeg ikke hvad du skal sælge....hint... men hvis du kan så spørg butikken om ikke de vil sælge varen for dig. Aftal hvad de kan sælge det for og hvad du skal have. NÅR de siger ja så giver du dem en uges tid og har de solgt noget afregner i og du fylder op eller tilbyder dem at købe til en lavere pris.

Kunne det hjælpe?

Martin

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12859
Skrevet kl. 21:33

Koncept Marketing:

Svaret må her være : gør det online! :-)

Hilsen Anette Christensen/ Koncept Marketing

Besynderligt at du så skråsikkert kan kommen men såden en konklusion når du ikke en gang kender produktet.

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Skrevet kl. 22:17

Hej Martin. 

Tak for svaret, meget brugbart.

- Kan sagtens være jeg kan vende min unge alder til en fordel. Vil jeg forsøge mig med, da jeg også bedre kan lide at møde folk i virkeligheden og fohandle, istedet for at sidde bag en skærm.

Så endnu en gang tak for svaret :-)

- Christian Vinther 

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 22:24

Hej Christian.

Din alder er intet problem - Tro migSmile

Jeg begyndte selv at sælge varer til både større og mindre butikker, og dette i en ung alder. Hvis DU har styr på din del, og du virker seriøs, så er de skam også friske.

Hvis de ser en god forretning, så er de fuldstændige ligeglade med om du er 15, eller 30. Hvis du derimod ikke udstråler seriøsitet, eller dit produkt ikke ''lever op til deres forventninger'', ja så er sagen en helt anden.

Kontakt mig via nedenstående mail, eller pr. PB - Jeg hjælper dig gerne videre, og har formentlig de kontakter du har brug for!

Handel med varepartier via Trademen

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 10:04

hej christian,

hvilket produkt taler vi om? Jeg er ikke sikker på at din alder nødvendigvis er en ulempe, det gør dig anderledes og det kan have sine fordele.

Jeg er ikke ekspert i salg, men indenfor de seneste måneder har jeg gjort  nogle brugbare erfaringer.

Men produkt og branche er nok meget væsentligt for hvordan du griber det an.

//Kristine

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)