Tak for svaret. VIl undersøge det nærmere :-) |
Og til jer andre, tak for svarene :-)
Tak for svaret. VIl undersøge det nærmere :-) |
Og til jer andre, tak for svarene :-) |
Hej Christian HAr du prøvet at gå til butikkerne endnu? Det er korrekt at det er hårdt og dukan få nogle vanvittige flabede kommentarer. Jeg synes bestemt ikke du skal gemme dig bag en skærm. Din alder er ikke nødvendigvis en hindring. Faktisk kan det vise sig at din alder er verdens bedste icebreak. Er du pænt klædt på og med en ydmyg attitude ville jeg aldrig i hele mit liv afvise dig. Jeg ville istedet give dig tid til at forklare. Af gode grunde ved jeg ikke hvad du skal sælge....hint... men hvis du kan så spørg butikken om ikke de vil sælge varen for dig. Aftal hvad de kan sælge det for og hvad du skal have. NÅR de siger ja så giver du dem en uges tid og har de solgt noget afregner i og du fylder op eller tilbyder dem at købe til en lavere pris. Kunne det hjælpe?
Martin |
Hej Martin. - Kan sagtens være jeg kan vende min unge alder til en fordel. Vil jeg forsøge mig med, da jeg også bedre kan lide at møde folk i virkeligheden og fohandle, istedet for at sidde bag en skærm. Så endnu en gang tak for svaret :-)
- Christian Vinther |
Hej Christian. |
Handel med varepartier via Trademen
hej christian, hvilket produkt taler vi om? Jeg er ikke sikker på at din alder nødvendigvis er en ulempe, det gør dig anderledes og det kan have sine fordele. Jeg er ikke ekspert i salg, men indenfor de seneste måneder har jeg gjort nogle brugbare erfaringer. Men produkt og branche er nok meget væsentligt for hvordan du griber det an. //Kristine |