Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udendørs kvalitetsspa til kun 9.249 kr.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Virkelig lækker Solana Tx udespa, med helt unikke massagedysser. Der kommer altså ikke kun luft ud af dysserne, men har et patenteret massage jet system. Solana er et kvalitetsmærke fra USA. Spaen er købt til en messe hvor normalprisen var 44.995 kr. - men den kan findes på nettet til 34.995 kr. der er altså mange penge at spare her. Spaen har i sit første 1,5 levetid stået indendøre i et badeværelse hvor den kun blev brugt meget få gange gang. Jeg afhentede selv på sælgers badeværels) og har haft spaen ude i haven og den har kørt hver dag uden problemer. Spaen har unik keramisk filter i spaen, som er lettere at rengøre, mere vedligeholdelsesfrit og sidst men ikke mindst er den bedre for spaen idet den fjerner mere af snavset. 
Designet er unik og vedligeholdelsesfrit idet den højeplast og læderkvalitet sikrer at rengøring klares lynhurtigt. Desuden er spaen meget støjfri i forhold til andre spabade. Google solana tx og læs mere om spaen

Sælges her til kun 9,249 kr. afhentet i Herning 

www.hvidevareoutlet.dk - Outlet af hvidevarer bl.a. haves mærkerne Liebherr, Witt, Kenwood samt Fisher & Paykel 

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 21:33

Havde jeg pengene til rådighed som skulle bruges på noget i den stil lige nu, så havde jeg købt den Smile

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 23:15

Rigtig lækker spa.

Lidt surt der er så langt fra Gørlev til Herning.

Hvad er målene på den ?

Tilmeldt 19. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 07:49

Hejsa - 170x170x74 cm 

Hurtig handel - 8.750 kr. - du kan se den i brug inden køb .. 

www.hvidevareoutlet.dk - Outlet af hvidevarer bl.a. haves mærkerne Liebherr, Witt, Kenwood samt Fisher & Paykel 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)