Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop #2? Anbefal webfirma!

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse:

Jeg har kun hørt godt om Getashop.dk.

Mange tak, vi prøver skam.

Mikkel: På halvandet år har vi haft een kunde som har udtrykt sin utilfredshed. På trods af at vi leverede den service som vi har lovet (og 80+ timer), betalte kunden os ikke. Ellers har vi intet hørt til utilfredse kunder på trods af at vi efterhånden er nogen der leverer flest Magento shops i DK (og billigst tør jeg vel sige).

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:08

Og Julie :)

Vi tager 9.995,- for en komplet køreklar shop baseret på Magento. Dette er inkl. første års hosting og betalingsgateway.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:12

Rasmus Lindgren:

Mikkel: På halvandet år har vi haft een kunde som har udtrykt sin utilfredshed. På trods af at vi leverede den service som vi har lovet (og 80+ timer), betalte kunden os ikke. Ellers har vi intet hørt til utilfredse kunder på trods af at vi efterhånden er nogen der leverer flest Magento shops i DK (og billigst tør jeg vel sige).

Jammen så er der vel ikke nogen tvivl for hverken dig eller mig hvem vi snakker om. Vi begår alle fejl, så jeg vil bestemt ikke fraråde at handle hos Rasmus, men der er bestemt heller ingen grund til at rose ham (eller nogen anden for den sags skyld) ukritisk til skyerne af den årsag, synes det andet virker mega utroværdigt :)

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 20:14

Rasmus Lindgren:

Rasmus Lindgren:
trods af at vi efterhånden er nogen der leverer flest Magento shops i DK

Wow...! Det er godt at få noget insider viden her Big Smile

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:16

Smith:

Hej Julie,

Vedr. en webshop vil jeg helt klart anbefale at kigge på CustomerWise.. De har rimelig styr på magento webshop og e-handel generelt. De er rigtigt dygtige og er også at finde her på amino.

Held og lykke med dit projekt  :)

Tusind tak, det ligner noget ala det jeg leder efter. Det vil jeg undersøge nærmere. :-)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:17

Mikkel Mikjær Christensen:
Jammen så er der vel ikke nogen tvivl for hverken dig eller mig hvem vi snakker om. Vi begår alle fejl, så jeg vil bestemt ikke fraråde at handle hos Rasmus, men der er bestemt heller ingen grund til at rose ham (eller nogen anden for den sags skyld) ukritisk til skyerne af den årsag, synes det andet virker mega utroværdigt :)

Det er usikkert. Vi leverer en færdig pakke, hvis nogen finder ud af det vil have noget andet/mere efter vi har leveret, ja så står det dem jo frit at kontakte andre. Vi "sylter" bestemt ikke nogen. Og vi er de eneste der har tabt noget på lige denne ene kunde (udvikler timer skal jo stadig betales).

Og så synes jeg nu heller ikke at den kære Lasse ukritisk roser os. Han skriver jo bare at han har hørt godt om os Smile

Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:21

Rasmus Lindgren:

Og Julie :)

Vi tager 9.995,- for en komplet køreklar shop baseret på Magento. Dette er inkl. første års hosting og betalingsgateway.

Ja, det er jo lige til at overkomme ;-) Jeg vil gemme linket og vende tilbage, når jeg har undersøgt tingene nærmere og har en liste med nogle præcise ønsker :-)

Tusind tak :-)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:25

Singularity:
Wow...! Det er godt at få noget insider viden her Big Smile

Vi har skam ikke de store hemmeligheder Wink. Vi har pt 4 shops i produktion og laver vel i snit ca 2 Magento shops om måneden.

Julie: Jeg har til gengæld hørt meget godt om Nils/Singularity, så har du et større shop projekt (med større budget og fx. integrationer til axapta eller lign. enterprise erp) vil jeg klart anbefale dem.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:32

Hvis du overvejer en løsning med indbygget CMS så kunne du jo overveje Joomla med redSHOP Webshop udvidelse.

En stribe af de features vi har fås f.eks. kun i magento enterprise (til 60k i licens om året) og i redSHOP - så på mange måder er vi virkelighed med på noderne samtidig med at Joomla stiller i omegnen af 5500 ekstra udvidelse til rådighed alene på den officielle portal.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 21:01

Rasmus Lindgren:
Vi har skam ikke de store hemmeligheder Wink. Vi har pt 4 shops i produktion og laver vel i snit ca 2 Magento shops om måneden.

Følger du min Twitter konto ?

Rasmus Lindgren:
Julie: Jeg har til gengæld hørt meget godt om Nils/Singularity, så har du et større shop projekt (med større budget og fx. integrationer til axapta eller lign. enterprise erp) vil jeg klart anbefale dem.

Tak!

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)