Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Artikler=tjene penge?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Hvordan tjener man penge på sine artikler?

Kom med nogen råd, skal jeg anskaffe mig en blog eller hvad ?

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 15:17

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 140
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 15:22

En anden metode er at lave en blog som du selv nævner. Et godt eksempel er en hjemmeside som www.Netdatingtips.dk , hvor der ud fra nogle faktisk OK artikler bliver pumpet penge igennem affiliate og pay-per-click reklamer.

Jeg ville personligt dog foretrække at skrive en masse artikler på en blog, få besøgende og sørge for de besøgende skriver sig op på en nyhedsbrevsliste.. Også sælge et produkt til dem den vej igennem.

Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 16:04

Samvirke giver vist 12.000 for en artikel og Ud&Se hoster, så vidt jeg husker, op med 5-6.000 for en ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 16:12

Fama:

Samvirke giver vist 12.000 for en artikel og Ud&Se hoster, så vidt jeg husker, op med 5-6.000 for en ;)

Ved du hvordan man kommer i kontakt med de blade, hvis man er interesseret i at skrive for dem? Jeg kunne forestille mig at de kræver en form for journalistisk uddannelse, men man kunne måske lave en test artikel med dem.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:14
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 16:44

Mikael:
Ved du hvordan man kommer i kontakt med de blade, hvis man er interesseret i at skrive for dem? Jeg kunne forestille mig at de kræver en form for journalistisk uddannelse, men man kunne måske lave en test artikel med dem.

Du kontakter bare redaktionen med et forslag til en artikel.... De nærmere krav kan du finde i bladene eller på deres hjemmesider :)

De kræver ikke nogen journalistisk uddannelse, men de har nogle ret høje krav til kvaliteten.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:39

Kan jeg starte med at lave en blog på one.com eller 123hjemmeside osv. og se om det er noget for mig. og måske også tjene lidt penge på det (0,02 øre om dagen)? eller er det umuligt?

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 17:43

Det kan ingen garantere dig, men det handler om at teste og skrive godt indhold.

Jeg er selv igang med et projekt for at se om det er muligt for mig, mit er bare kombineret med flere sprog og automatiske funktioner som overtager en del af mit arbejde.

Mange tjener penge på det men om du kan, det kan du kun finde ud af på en mådeSmile

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:46

Det ved jeg godt :)

men er det muligt at gør det på din hjemmesider ?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)