Hej På min side har vi en artikel sektion. Den er delt op i kategorier, men så er den bygget sådan op at for få vist en bestemt artikel, skal man bruge et link som dette http://www.fmground.dk/artikler.php?action=fodbold&index=0&open_id=22 Men hvis i kigger efter så er det eneste det link gør, eller rettere den del der hedder open_id=22, at den åbner den specifikke artikel med id 22. De andre artikler vises ikke men er stadig i kildekoden. Dvs man kan skifte 22 ud med et andet id (fra en af artiklerne i listen) og så åbnes den artikel i stedet for. Så faktisk er kildekoden den samme men forskellen er værdien af open_id Er det duplicate content? |
Jeg er godt nok den sidste man skal spørge om SEO..... Men jeg vil alligevel tillade mig at svare :D
Ja, efter min mening er det i den grad DC - ikke alene svarer siden med det samme indhold på alle mulige udgaver af open_id=xx.... Den svarer også, med samme indhold, på [...]artikler.php?action=fodbold, på [...]artikler.php og sandsynlihvis andre varianter jeg ikke lige har set.
Men nu smider vi lige dit spørgsmål op i toppen, så kan det være en af eksperterne får øje på det og kan give et kvalificeret svar :)