Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domænenavn + mailhotel

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det noget jeg kan klare på jeres hjemmeside ? syntes nemlig ikke lige jeg kunne finde det

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 13:44

Ja, du vælger det webhotel du vil have her:
http://meebox.net/webhotel

Så trykker du på den grønne "Bestil nu". Så skulle den gerne med det samme spørge hvilket domænenavn du vil have registreret. Og så fortsætter du ellers bare bestillingen. :-)

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 13:57

Ok det kigger jeg på lidt senere

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:51

Hej vespa,

Det ser ud til du har fundet en løsning. Vil bare for god ordens skyld gøre dig opmærksom på at Dandomain ganske rigtig har email delen med, men, denne understøtter bare ikke IMAP, endnu. Så skal man ud og bruge yderligere penge på deres "Exchange" løsninger.

Lige en hurtig forklaring, hvis du ikke ved hvad IMAP betyder:

De fleste webhoteller benytter POP3 mail, nogle understøtter også IMAP. Forskellen er at med POP3, lagres mailen direkte på den computer du henter mailen til. Mens med IMAP lagres mailen på serveren og kan derfor læses på flere forskellige clienter/computere samtidig.

Jeg benytter f.eks altid IMAP, så jeg har mailen tilgængelig både på min arbejds PC, på min bærbare, samt på min Iphone.

Dbh.

Jesper

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 15:30

www.Surftown.dk har lige nu et tilbud på et webhotel til 10 kr. pr. måned i det første år for 20 gb plads (:

Casper  

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:11

Hvis du kender een der er lidt teknisk (eller kan få en medamino til at forbarme sig over dig), kan du også få det helt gratis.

Du skal lige købe domænet (dette kan du fx. gøre til 99 på gratisdns.dk) og så bruge gmail som mail klient. Dette koster gratis og du kan tjekke din mail fra alle computere (men kræver lidt opsætning fra din side som - hvis man ikke er den store teknikker - kan virke lidt forvirrende).

De dage hvor jeg gider at snakke pop3, smtp og imap er for længst overstået. Jeg bruger gmail til alt.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)