Hej Jeg har et spørgsmål vedr. køb af domænenavn, jeg står og skal købe et domænenavn og vil gerne have noget mailhotel med gerne webmail Men på dandomain.dk er der flere muligheder og så blev jeg i tvivl om hvad jeg skal vælge Der er følgende muligheder: Mailhotel, Micro Webhotel, Standard Webhotel og mange flere Jeg skal bruge et domænenavn til en hjemmeside og vil gerne have webmail, skal jeg så bare vælge den der hedder mailhotel ??? Mvh Lars |
vespa:Hej
Jeg har et spørgsmål vedr. køb af domænenavn, jeg står og skal købe et domænenavn og vil gerne have noget mailhotel med gerne webmail
Men på dandomain.dk er der flere muligheder og så blev jeg i tvivl om hvad jeg skal vælge
Der er følgende muligheder: Mailhotel, Micro Webhotel, Standard Webhotel og mange flere
Jeg skal bruge et domænenavn til en hjemmeside og vil gerne have webmail, skal jeg så bare vælge den der hedder mailhotel ???
Mvh
Lars
Hej Lars,
Hvis du kun vil have mail med, så kan du jo ligeså godt spare de kroner og øre og købe et mailhotel. Hvis du også vil have et visitkort (online) eller en hjemmeside, kan du tage et webhotel, hvor du også får mail med. :-)
Der er webmail i både webhotellet og mailhotellet. Så hvis det er webmail du er ude efter, og kun det, så vælg mailhotel. :-)
Go' dag!