Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domænenavn + mailhotel

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har et spørgsmål vedr. køb af domænenavn, jeg står og skal købe et domænenavn og vil gerne have noget mailhotel med gerne webmail

Men på dandomain.dk er der flere muligheder og så blev jeg i tvivl om hvad jeg skal vælge

Der er følgende muligheder: Mailhotel, Micro Webhotel, Standard Webhotel og mange flere

Jeg skal bruge et domænenavn til en hjemmeside og vil gerne have webmail, skal jeg så bare vælge den der hedder mailhotel ???

Mvh

Lars

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 11:46

vespa:

Hej

Jeg har et spørgsmål vedr. køb af domænenavn, jeg står og skal købe et domænenavn og vil gerne have noget mailhotel med gerne webmail

Men på dandomain.dk er der flere muligheder og så blev jeg i tvivl om hvad jeg skal vælge

Der er følgende muligheder: Mailhotel, Micro Webhotel, Standard Webhotel og mange flere

Jeg skal bruge et domænenavn til en hjemmeside og vil gerne have webmail, skal jeg så bare vælge den der hedder mailhotel ???

Mvh

Lars

Hej Lars,

Hvis du kun vil have mail med, så kan du jo ligeså godt spare de kroner og øre og købe et mailhotel. Hvis du også vil have et visitkort (online) eller en hjemmeside, kan du tage et webhotel, hvor du også får mail med. :-)

Der er webmail i både webhotellet og mailhotellet. Så hvis det er webmail du er ude efter, og kun det, så vælg mailhotel. :-)

Go' dag!

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Skrevet kl. 11:53

Hej Patrick

Jeg ønsker webmail og vil have lavet en hjemmeside også

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 11:55

vespa:

Hej Patrick

Jeg ønsker webmail og vil have lavet en hjemmeside også

Så skal du måske overveje et webhotel i stedet. Som sagt får du jo både mail og webhosting med så. :-)

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Skrevet kl. 11:56

Så kommer næste spørgsmål, hvor mange MB skal det så være på ??

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 12:03

vespa:

Så kommer næste spørgsmål, hvor mange MB skal det så være på ??

Det kommer i virkligheden an på hvor meget du har brug for. 300-400 MB er nok en meget god start, vil jeg mene. Jeg havde nok personligt valgt noget oppe omkring 1000 MB, så jeg var på den sikre side.

Min mail fylder alt i alt 260 MB, og den har kørt siden marts måned. Mit website fylder omkring 150 MB inkl. database. Det giver dig måske en lidt bedre idé om hvad behovet kan være. :-)

Må jeg spørge hvorfor du vil vælge DanDomain, fremfor nogle andre lav-pris udbydere f.eks.? Ikke at der er noget galt med DanDomain, men de er jo heller ikke lige frem de billigste. Tvært i mod.

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Skrevet kl. 12:08

Har heller ikke valgt dandomain, har også kigget på one.com og ja de er billigere

Kan du anbefale nogen ?

Og kender du evt en der kan lave en hjemmeside til fornuftig pris ?

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 12:17

vespa:

Har heller ikke valgt dandomain, har også kigget på one.com og ja de er billigere

Kan du anbefale nogen ?

Og kender du evt en der kan lave en hjemmeside til fornuftig pris ?

Jamen, nu driver jeg jo selv samme type forretning som One.com f.eks. Og du skal da være velkommen til at kigge forbi vores priser på webhoteller: http://meebox.net/webhotel

Grunden til at jeg startede selv, var simpelthen fordi jeg ikke kunne finde et ordenligt sted, hverken i udlandet eller i Danmark, hvor service, pris og kvalitet var tilfredsstillende nok. Jeg har prøvet de fleste store i både Danmark, USA og england, herunder One.com. Og jeg kan ikke anbefale dem!

Lige meget om du vælger os eller en anden, så bare hold dig fra "Fri trafik" eller "Ubegrænset trafik". Det er der ikke noget der hedder. Der er altid en grænse. Dem der bruger overstående betegnelser skjuler det bare lidt mere for dig, og det går jeg bestemt ikke ind for. Jeg fik f.eks. lukket mit website (for 3 år siden ca.) hos lige præcis One.com, efter jeg havde brugt omkring 11-12 GB trafik (hvilket ikke er specielt meget).

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Skrevet kl. 12:47

Har lige kigget på din side, skal jeg så købe domænet et andet sted eller kan du også klare dette ?

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 12:51

vespa:

Har lige kigget på din side, skal jeg så købe domænet et andet sted eller kan du også klare dette ?

Det klarer vi også. :-)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)