Der ville være rart med lidt mere info og tekst om hvert netværk evt med en bedømring af netværket 1-5 stjerner. Ellers ville det også være en ide at skrive deres split,
Har tænkt over det med stjernerne.
Men tror det bliver svært med split. Mikkelsenmedia har jo forskellige split på forskellige kampanger. Men man kunne jo vise minimum split
Er det din egen subjektiv vurdering af hele netværket, eller?
Ja det er det desværre ind til videre. Men det kunne være fedt hvis i amino'er som sikkert bruger disse netværk, kort skriver hvor mange stjerne i ville give de følgende netværk.
jeg synes, mest mening ville det give, hvis du inddelte netværkene i forskellige elementer:
er kampagnerne spændende, hvordan er supporten, hvordan er teknikken, er det nemt og ligetil eller meget kompliceret, udbetaler netværket?
Jeg tror, lige præcis hos Partner-Ads er mange uenige. Teknikken er måske ikke imponerende, men jeg synes at kampagnerne har fortjent en del mere end 2, da de mange gange er unikke. Det er en overvejelse værd, synes jeg.
Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.
Som sagt, så er jeg åben overfor rating forslag. Jeg har givet stjerne ud fra min egen holdning, da jeg ikke kan se andre muligheder.
Hej Gustav,
måske var det en ide at begrunde hvorfor du giver så og så mange stjerner. Så har man en mulighed at forholde sig til det. Hvis det teknisk altså er muligt.. men kræver selvfølgelig også en større indsats.
Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.