Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afklaring omkring linkkataloger

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 02:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Når man tilmelder sit link til linkkataloger rundt omkring på nettet, er det så ikke en dårlig idé at bruge samme søgeord, beskrivelse samt overskrift i alle linkkatalogerne? Altså så man bare kopierer samme beskrivelse, keyword osv. ved hvert linkkatalog.
Er det ikke noget med, at man får mest ud af det ved at omskrive hver tekst, så ingen er identiske?
Eller kan jeg bare tilmelde mit link (webshop) og tilføje samme beskrivelse samt keyword på alle linkkatalogerne?
Kan jeg gøre yderligere for at optimere eller booste min beskrivelse i linkkataloger?

Jeg er ny i denne jungle - så håber på lidt hjælp fra eksperterne.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 02:06

Hej André.

Google elsker tekst, men det skal være forskellige tekster. Derfor må du aldrig kopiere teksten fra et linkkatalog til et andet, det skal være nye beskrivelser hver gang.

Søgeordene må gerne være det samme, men det er fint hvis der også er en mindre variation. Men hvis der nu er et specifikt søgeord du gerne vil toppe på, så er det fint at bruge det i linkkatalogerne.

Du skal dog være opmærksom på at det ikke rykker de vilde pladser. Det som virkelig giver pladser i søgemaskinerne er hvis du kan få nogle links, fra emne-relaterede blogs. Så sælger du fisk, så få et link fra et fiskeforum.

Derudover er der jo artikeldatabaserne, som efter mine egne forsøg virker bedre end linkkataloger.

Men mange bække små, giver til sidst godt, så dermed ikke sagt at du skal springe dem over, det er bare vigtigt du også gør noget andet :)

Og så husk at optimer din hjemmeside på selve siden, så den også spiller optimalt. Download evt. Light versionen af deMibs eller Rosenstands bøger om søgemaskineoptimering, de er gratis og kan virkelig få dit site til at storme frem.

Held og lykke med det :-)

Casper.

Tilmeldt 25. Jul 10
Skrevet kl. 02:20

Hej Casper.

Mange tak for dit uddybende svar - det vil jeg kigge på.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:42

Thomas forklare det på en genial måde her for nybegyndere!

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 21:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 25. Jul 10
Skrevet kl. 22:04

Atak Advertising & Marketing ApS (AAM.dk):

Jeg skrev denne guide til kvalitets-linkbuilding:

Tak for linket. Jeg har lige læst det hele, og det giver da et bedre indblik i hvordan tingene hænger sammen.
Som noget helt andet; giver linkbuilding godt, altså hvis man tilmelder sig en masse linkkataloger, hjælper det så markant på synligheden eller har det ikke den store effekt kontra tiden man bruger på at oprette sig i alle disse linkkataloger?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:10

Du bør ABSOLUT ikke lægge hovedvægten i din linkbuilding på tilmelding til kataloger. Der er flere hundrede andre - og bedre måder at få links til dit website. Brug dem!

Det vigtige er, at du får noget der ligner en naturlig linkudvikling - som den ville se ud hvis folk helt af sig selv linkede til dig. Så en blanding af mange forskellige slags links er normalt det bedste.

Tilmeldt 25. Jul 10
Skrevet kl. 22:19

Mikkel deMib Svendsen:

Du bør ABSOLUT ikke lægge hovedvægten i din linkbuilding på tilmelding til kataloger. Der er flere hundrede andre - og bedre måder at få links til dit website. Brug dem!

Det vigtige er, at du får noget der ligner en naturlig linkudvikling - som den ville se ud hvis folk helt af sig selv linkede til dig. Så en blanding af mange forskellige slags links er normalt det bedste.

Nej, bare rolig - det er kun ét ud af flere tiltag. - Men det giver mere synlighed generelt - det må det vel gøre hvis man tilmelder sig omkring 100 - det kan vel ikke undgås?
Hvad mener du med en blanding af mange forskellige slags links er det bedste?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)