Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du haft indbrud eller frygter du det? så giv mig feedback på min ide.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 252
Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Vores firma tilbyder uvildig rådgivning. Vi sælger ikke noget og har ikke nogen aftaler med sikringsselskaberne.

Du kan se mere her http://vipsecurity.dk

mvh

bb

Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes ikke det fremgår af jeres hjemmeside om I også tager ud til private?

-Who dares, wins

www.espressohouse.dk - speciale i Nespresso

www.smarttrend.dk - Ilse Jacobsen, BabaJaga, CCDK, OXMO tøj til kvinder.

Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er din forventlige pris for et uvildigt tjek ved en privat hustand ?

Husk du er oppe imod o kr i installation for en alarm ved de store firmaer.

Det du tilbyder er formentlig en bedre løsning rent sikringsmæssigt, såfremt du har nye låse og alarm og hvad du ellers finder på, men også en væsenlig større udskrivning for den enkelte husstand.

Hvis du skal starte det koncept op, så håber jeg du er ekstrem skarp til internet markedsføring og bootstrapping, det bliver alt afgørende imo.

Held & lykke

Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 252
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Private er ikke vores primære målgruppe. Men vi kan sagtens rådgive dem også.

mvh

bb

Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke nået til at regne på priser endnu.

 

Ja, alarmselskaber giver gerne rådgivning. Alarmer er jo blot en lille del af at forhindre indbrud og ikke altid en brugbar løsning. Det kan jo være alt fra at klippe hækken, sætte hegn op, låse havelågen, sikre vinduer, gemme arvesmykker på de rigtige steder, gemme kvitteringer og fotos og meget meget andet.

Udskrivningen kan i nogle tilfælde være billigere end en alarm, men ja i andre tilfælde bliver det en større udskrivning.

Dog stopper en alarm langt fra en garvet Designer tyv...... Han er tæt på at være ligeglad.

Bootstraping må jeg nok hellere google ;-)

-Who dares, wins

www.espressohouse.dk - speciale i Nespresso

www.smarttrend.dk - Ilse Jacobsen, BabaJaga, CCDK, OXMO tøj til kvinder.

Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Bump!

 

Jeg vil meget gerne have input fra jer andre også :-)

 

Kom frisk

-Who dares, wins

www.espressohouse.dk - speciale i Nespresso

www.smarttrend.dk - Ilse Jacobsen, BabaJaga, CCDK, OXMO tøj til kvinder.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Jeg har haft en del indbrud 3-4 stykker, så det er egentligt et emne jeg bekymre mig om. Heldigvis er jeg idag flytte til et lidt bedre sted, hvor der endnu ikke har været indbrud 7-9-13.

Jeg mener det var Tryg, der engang lavede en konsulent tjeneste hvor man kunne få hjælp til at sikre sit hjem. De brugte endda Kusse Kurt fra Pusher filmene i deres reklame.

En af de ting man får at vide og iøvrigt også min egen erfaring, er at man ikke kan sikre sig imod indbrud, via alamer etc.

Noget af det mest lovende jeg har set indenfor indbrudsbekæmpelse er iøvrigt tjenesten Naboor http://www.naboor.dk

Held og lykke med dit projekt!

Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

 

Tak for dit input. Jeg lagde lige ud med at kigge på hjemmesiden. Det ser ganske fornuftigt ud og der er ingen tvivl om at vågne naboer, er det af de bedste værn mod indbrud eller i hvert fald til at få dem fanget hurtigt.

Du har ret i at man aldrig kan forhindre et indbrud hvis tyven VIL ind, men man kan gøre rigtig rigtig meget for at gøre ens hus utiltrækkende.

De danske villakvarterer er det rene slaraffenland for indbrudstyve, det er super nemt at lave indbrud.

 

Jeg har set videoen med KusseKurt, den er udmærket. Jeg ville dog aldrig have ham ud og rådgive mig om mit hus.

-Who dares, wins

www.espressohouse.dk - speciale i Nespresso

www.smarttrend.dk - Ilse Jacobsen, BabaJaga, CCDK, OXMO tøj til kvinder.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Jeg har tidligere været inde og snuse til markedet for tyverisikring. Min korte konklusion er, at det er et ludermarked..... det var min oplevelse. 

Kunderne vil have tingene til ingen penge og leverandørerne acceptere efterhånden avancer ned til et par procenter. Efter et år med salg af tyverialarmer og utallige e-mails med "Giv et bud samme med 20 andre", valgte jeg at droppe salget. 

En ting der dog gjorte sig gældende, var kunderne med penge. Disse kunder var meget interesseret i rådgivning og produkter af høj kvalitet. Så mit indspark er klart at du skal fokusere på netop den målgruppe.... folk som Peter, der bor på strandvejen :). 

Du får ikke succes med at sælge i villa kvarterene... jeg tror simpelthen ikke på, at folk vil betale for din service. 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)