Jeg kan lidt html og jeg kender 5 mennesker som vil have lavet hjemmesider. Så jeg har tæmnkt mig finde billige html templates på nettet og ændre lidt og færdig..!!
hvor på nettet kan jeg findes templates som man mp ændres og sælges videre? |
Hvor er de billigste html templates.
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
De templates indholder ofte .gif billeder med Tekst. Hvilket billede redg. program kan jeg bruge til ændre teksten osv.det skal være gratis |
Du får oftes også PSD filen med - Hent photoshop, det kan du bruge gratis i 30 dage :) |
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
og hvad skal jeg gøre efter de 30 dage...køb den neej tak så heller starte på noget gratis program |
Selv tak :) |
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Nej det kan jeg godt se. Det ville da ikke være til at holde ud, hvis du skulle betale for de værktøjer du skal bruge, for at sælge hjemmesider :o) Du kunne også oprette dine kunders domæner hos one.com, så får du gratis templates med, der skulle være lige til at tage i brug.
|
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Så er det GIMP du skal i gang med. |